Vērtējums:
Publicēts: 16.10.2012.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Vidusskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
  • Biznesa plāns 'Mārketinga plāns', 1.
  • Biznesa plāns 'Mārketinga plāns', 2.
  • Biznesa plāns 'Mārketinga plāns', 3.
  • Biznesa plāns 'Mārketinga plāns', 4.
  • Biznesa plāns 'Mārketinga plāns', 5.
Darba fragmentsAizvērt

4. Mārketinga plāna izstrāde
Darbs ar klientiem: veselīgā kafejnīca piedāvā savam klientam izdevīgus piedāvājumus un atlaides kā:
• Kompleksās pustdienas;
• Studentu atlaides;
• Brokastu piedāvājums.
Produktu politika: veselīgā kafejnīca savam klientam piedāvā:
• Svaigu ēdienus un dzērienus;
• Veselīgu ēdienu;
• Veģetāru ēdienu;
• Svaigi ceptu maizi;
• Paštaisītu augstas kvalitātes ēdienu.
uzņēmuma ēdienkarte vienmēr paplašinaš un attīstās pēc klienta pieprasījuma un jauninājumiem eko ēdienu ēdienkartēs.
Cenu politika: veselīgā kafejnīca cenu politika balstīta uz cenu veidošanas metodi, kura ir orientēta uz izmaksām, proti, aprēķinātas izmaksas un pieskaitīts standarta peļņa (uzcenojums).
Noieta politika: ar noieta veicināšanas pasākumiem uzņēmums veicina veselīgu un aktīvu dzīvesveidu. Veselīģā kafejnīca rīkos dažādus veselīgo ēdienu pagatavošanas kursus un piedāvās savam klientam piedalīties ar zaļo kustību saistītajos projektos un pasākumos.
Virzīšanas politika: veselīgā kafejnīcas trumpis ir tā unikalitāte, tādēļ tā centīsies savu klientu piesaistīt ar savu piedāvājumu un veidu kā viņa to pasniedz (zaļās kustības atmosfērā). Uzņēmums arī izmantos dažādu Latvijā populāro pavāru sejas un ietteikumus savās reklāmās.

Autora komentārsAtvērt
Atlants