Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 26.03.2006.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
  • Konspekts 'Sporta stundas konspekts 2.klases skolēniem ar mācīšanās traucējumiem', 1.
  • Konspekts 'Sporta stundas konspekts 2.klases skolēniem ar mācīšanās traucējumiem', 2.
  • Konspekts 'Sporta stundas konspekts 2.klases skolēniem ar mācīšanās traucējumiem', 3.
  • Konspekts 'Sporta stundas konspekts 2.klases skolēniem ar mācīšanās traucējumiem', 4.
  • Konspekts 'Sporta stundas konspekts 2.klases skolēniem ar mācīšanās traucējumiem', 5.
  • Konspekts 'Sporta stundas konspekts 2.klases skolēniem ar mācīšanās traucējumiem', 6.
Darba fragmentsAizvērt

Skolēnu skaits: 10 pamatgrupas skolēni –
1 skolēns ar čūlas slimību,
1 skolēns - stāvoklis pēc smadzeņu satricinājuma trenējošais režīms.
Tēma: pareizas elpošanas tehnikas apgūšana, līdzsvara vingrinājumi.
Stundas uzdevumi: 1. mācīt pareizas elpošanas tehniku;
2. attīstīt līdzsvara izjūtu;
3. nostiprināt mešanas iemaņas ar rotaļu metodi.
Korekcijas mērķis: veicināt līdzsvara izjūtu ar mērķi nostiprināt pareizu stāju un vestibulārā aparāta attīstību.
Individuālās attīstības korekcija: skolēnam ar čūlas slimību uzlabot elpošanas funkcijas, tonizēt vēdera muskulatūru, nostiprināt CNS;
skolēnam pēc smadzeņu satricinājuma – uzlabot kustību traucējumus, trenēt vestibulāro aparātu, uzlabot elpošanas un citu organisma funkcijas.
Audzināšanas mērķis: veidot drosmi, katra skolēna aktivitātes izraisīšana.
Izglītojošais mērķis: pievērst uzmanību spējai diferencēt pielikto muskuļu spēku, izpildot dažādus vingrinājumus, aktivizēt visas domāšanas spējas.
Līdzekļi: soļošana, skriešana, vispārattīstošie vingrojumi, mešana, ķeršana, rotaļas.
Inventārs: orientieri, vingrošanas apļi, vingrošanas soli, pildbumbas, dažāda lieluma un smaguma bumbas, saite, ķegļi, paklāji, magnetofons, svilpe.

Autora komentārsAtvērt
Atlants