Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 24.09.2008.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 2 vienības
Atsauces: Nav
  • Konspekts 'Patērētāju zināšanu un attieksmes pētīšana', 1.
  • Konspekts 'Patērētāju zināšanu un attieksmes pētīšana', 2.
  • Konspekts 'Patērētāju zināšanu un attieksmes pētīšana', 3.
  • Konspekts 'Patērētāju zināšanu un attieksmes pētīšana', 4.
  • Konspekts 'Patērētāju zināšanu un attieksmes pētīšana', 5.
Darba fragmentsAizvērt

Tika izvēlēts konkrēts produkts - tosters un veikta tā analīze pēc sekojošas shēmas:
1.produkta patēriņa efekta raksturojums;
2.produkta parametru, kas tiek analizēti, veidojot patērētāju attieksmi raksturojums un savs novērtējums, norādot parametru svarīguma secību (rangu);
3.kuri no šiem parametriem man būtu determinējošie kritēriji, veicot pirmspirkuma salīdzināšanu un kāpēc;
4.asociācijas tīkla, kas parāda zināšanu organizāciju par šo produktu izveide;
5.jautājumi, kādus vajadzētu uzdot patērētājiem, lai firma varētu noskaidrot patērētāju:
„objektīvās” zināšanas;
„subjektīvās” zināšanas.…

Autora komentārsAtvērt
Atlants