• Privātā sektora un publiskā sektora elektronisko pakalpojumu priekšrocības un trūkumi, to salīdzinājums

     

    Referāts11 Tiesības

Vērtējums:
Publicēts: 24.08.2016.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 9 vienības
Atsauces: Ir
  • Referāts 'Privātā sektora un publiskā sektora elektronisko pakalpojumu priekšrocības un tr', 1.
  • Referāts 'Privātā sektora un publiskā sektora elektronisko pakalpojumu priekšrocības un tr', 2.
  • Referāts 'Privātā sektora un publiskā sektora elektronisko pakalpojumu priekšrocības un tr', 3.
  • Referāts 'Privātā sektora un publiskā sektora elektronisko pakalpojumu priekšrocības un tr', 4.
  • Referāts 'Privātā sektora un publiskā sektora elektronisko pakalpojumu priekšrocības un tr', 5.
  • Referāts 'Privātā sektora un publiskā sektora elektronisko pakalpojumu priekšrocības un tr', 6.
  • Referāts 'Privātā sektora un publiskā sektora elektronisko pakalpojumu priekšrocības un tr', 7.
  • Referāts 'Privātā sektora un publiskā sektora elektronisko pakalpojumu priekšrocības un tr', 8.
  • Referāts 'Privātā sektora un publiskā sektora elektronisko pakalpojumu priekšrocības un tr', 9.
  • Referāts 'Privātā sektora un publiskā sektora elektronisko pakalpojumu priekšrocības un tr', 10.
  • Referāts 'Privātā sektora un publiskā sektora elektronisko pakalpojumu priekšrocības un tr', 11.
  • Referāts 'Privātā sektora un publiskā sektora elektronisko pakalpojumu priekšrocības un tr', 12.
  • Referāts 'Privātā sektora un publiskā sektora elektronisko pakalpojumu priekšrocības un tr', 13.
  • Referāts 'Privātā sektora un publiskā sektora elektronisko pakalpojumu priekšrocības un tr', 14.
  • Referāts 'Privātā sektora un publiskā sektora elektronisko pakalpojumu priekšrocības un tr', 15.
  • Referāts 'Privātā sektora un publiskā sektora elektronisko pakalpojumu priekšrocības un tr', 16.
  • Referāts 'Privātā sektora un publiskā sektora elektronisko pakalpojumu priekšrocības un tr', 17.
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
  Ievads    3
1.  Publiskais un privātais sektors tiesībās    4
1.1.  Privāto tiesību jēdziens un būtība    4
1.2.  Publisko tiesību jēdziens un būtība    4
1.3.  Publisko un privāto tiesību atšķirība    5
1.4.  Publiskā un privātā sektora nošķiršanas teorijas    5
1.4.1.  Interešu teorija    5
1.4.2.  Subjektu teorija    6
1.4.3.  Subordinācijas teorija    6
2.  Elektroniskie pakalpojumi Latvijā    6
3.  Publiskā sektora elektroniskie pakalpojumi    8
3.1.  Publiskā sektora elekronisko pakalpojumu priekšrocības    8
3.2.  Publiskā sektora elektronisko pakalpojumu trūkumi    9
4.  Privātā sektora elektorniskie pakalpojumi    10
4.1.  Privātā sektora elektronisko pakalpojumu priekšrocības    11
4.2.  Privātā sektora elektronisko pakalpojumu trūkumi    12
5.  Nobeigums    13
  Izmantotās literatūras saraksts    15
Darba fragmentsAizvērt

5. Nobeigums
Apkopjot informāciju par publiskajā un privātajā sektorā piedāvāto elektronisko pakalpojumu priekšrocībām un trūkumiem, autore secina, ka šiem pakalpojumiem ir vairāk priekšrocību nekā trūkumu. Sākotnēji apskatot elektronisko pakalpojumu piedāvājumu šķiet, ka šī ideja ir ļoti laba. Lielākā daļa, kas jau pamēģinājusi elektroniskos pakalpojumus, piekritīs, ka šī ideja ir ļoti laba. Vairs nekāda dirnēšana garās rindās, nav jāmaksā notāram par paraksta apstiprināšanu, kā arī dokumentus var iesniegt no jebkuras vietas, kur pieejams interneta pieslēgums.
Tomēr kā ikvienam jauninājumam, arī šeit ir atrodami savi trūkumi, kuriem autore izvirza trīs galvenos priekšlikumus:
• Jāizveido vienots nolikums, pēc kura parauga ikviena pašvaldība, uzņēmums vadītos, izveidojot elektronisko pakalpojumu piedāvājumu, tadējādi atvieglojiet ikvienai personai elektronisko pakalpojumu izmantošanu;
• Viens no veidiem, kā nodrošināt pakalpojumu pieejamību visiem iedzīvotājiem valstī (vismaz lielākajai daļai) ir nodrošināt iespēju iedzīvotājiem iemācīties rīkoties ar elektroniskajiem pakalpojumiem. Piemēram, Stopiņu novadā tiek rīoktas apmācības darbā ar elektroniskajiem pakalpojumiem, arī citiem novadiem un pašvaldībām vajadzētu to darīt un iepazīstināt iedzīvotājus ar elektronisko pakalpojumu iespējām.
• Nodrošināt iespēju jebkurai pesonai saņemt palīdzību elektronisko pakalpojumu veikšanā. Izlsēdzot iespēju, ka kādai personai, kurai nav pieejams intereta pieslēgums vai nav attiecīgās prasmes darbā ar datoru, tiek liegta iespēja saņemt pakalpojumu. Piemēram, nodrošinot pieeju speciālistiem, kas palīdz veikt elektronisko pakalpojumu, nodrošinot iespēju jebkuram potenciālajam pakalpojuma saņēmējam garantēti saņemt pakalpojumu. …

Autora komentārsAtvērt
Atlants