Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 21.02.2014.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 5 vienības
Atsauces: Ir
Laikposms: 2011. - 2015. g.
  • Referāts 'Septiņi mārketinga kompleksa elementi, to izpēte un analīze skaistumkopšanas sal', 1.
  • Referāts 'Septiņi mārketinga kompleksa elementi, to izpēte un analīze skaistumkopšanas sal', 2.
  • Referāts 'Septiņi mārketinga kompleksa elementi, to izpēte un analīze skaistumkopšanas sal', 3.
  • Referāts 'Septiņi mārketinga kompleksa elementi, to izpēte un analīze skaistumkopšanas sal', 4.
  • Referāts 'Septiņi mārketinga kompleksa elementi, to izpēte un analīze skaistumkopšanas sal', 5.
  • Referāts 'Septiņi mārketinga kompleksa elementi, to izpēte un analīze skaistumkopšanas sal', 6.
  • Referāts 'Septiņi mārketinga kompleksa elementi, to izpēte un analīze skaistumkopšanas sal', 7.
  • Referāts 'Septiņi mārketinga kompleksa elementi, to izpēte un analīze skaistumkopšanas sal', 8.
  • Referāts 'Septiņi mārketinga kompleksa elementi, to izpēte un analīze skaistumkopšanas sal', 9.
  • Referāts 'Septiņi mārketinga kompleksa elementi, to izpēte un analīze skaistumkopšanas sal', 10.
  • Referāts 'Septiņi mārketinga kompleksa elementi, to izpēte un analīze skaistumkopšanas sal', 11.
  • Referāts 'Septiņi mārketinga kompleksa elementi, to izpēte un analīze skaistumkopšanas sal', 12.
Darba fragmentsAizvērt

Secinājumi un priekšlikumi
SECINĀJUMI:
1. Skaistumkopšanas salons „Ailin” kļuvis par atpazīstamu un ļoti labu reputāciju iemantojušu skaistumkopšanas vietu. „Ailin” salons ir arī viens no prestižākajām šāda veida iestādēm Rēzeknē.
2. Salona pakalpojumi ir pieprasīti, ar katru gadu uzlaboti, un kvalitatīvi piedāvāti par saprātīgajām cenām.
3. Salona regulāri tiek veikti virzīšanas pasākumi, aktīvi tiek reklamēti salona pakalpojumi ar vietējo mediju, preses, radio palīdzību, kā arī tiek sniegts atbalsta vietējos pasākumos, kas palielina uzņēmuma realizācijas apjomus.

PRIEKŠLIKUMI:
1. Lai nodrošinātu augstas kvalitātes profesionālus kadrus, uzņēmumā SIA “Ailin” ir jārealizē darbinieku izglītības atbalsta politika.
2. Periodiski jāizstrādā aptaujas anketas, lai labāk iepazītos ar pircēju vēlmēm un atsauksmēm par uzņēmuma darbu.
3. Salonam „Ailin” būtu jāizveido sava mājas lapa, kur varētu apskatīt visus piedāvātos pakalpojumus, cenas, darba laikus un citu informāciju par uzņēmumu, tas piesaistītu vairāk klientu.
4. Salona „Ailin” vadītājai būtu jāpadomā par efektīvāku reklāmu, piemēram, internetā, radio, avīzēs, vai arī veidot krāsainas brošūras ar nosauktiem piedāvātajiem pakalpojumiem, atlaidēm, lai cilvēkus tas piesaistītu un būtu vairāk apmeklētāju.

Autora komentārsAtvērt
Atlants