Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 12.11.2013.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
  • Konspekts 'AS "SEB banka" mārketinga audita izziņa', 1.
  • Konspekts 'AS "SEB banka" mārketinga audita izziņa', 2.
  • Konspekts 'AS "SEB banka" mārketinga audita izziņa', 3.
  • Konspekts 'AS "SEB banka" mārketinga audita izziņa', 4.
  • Konspekts 'AS "SEB banka" mārketinga audita izziņa', 5.
  • Konspekts 'AS "SEB banka" mārketinga audita izziņa', 6.
  • Konspekts 'AS "SEB banka" mārketinga audita izziņa', 7.
  • Konspekts 'AS "SEB banka" mārketinga audita izziņa', 8.
  • Konspekts 'AS "SEB banka" mārketinga audita izziņa', 9.
Darba fragmentsAizvērt

Kopsavilkums.
Secinājumi.
1. A/S SEB Banka ir viena no trijām lielākajām privātā sektora bankām Latvijā.
2. Kvalitatīva un ātra pakalpojumu veikšana ir viens no noteicošajiem faktoriem A/S SEB Bankā.
3. A/S SEB Banka mērķis ir ne tikai gūt peļņu, bet arī iegūt lielāku tirgus daļu, sniedzot pēc iespējas plašāku pakalpojumu kopumu plašākam klientu skaitam.
4. A/S SEB Banka misija ir būt par vadošo universālu finansu pakalpojumu sniedzēju visiem tirgus sektoriem Latvijā. Bankai jābūt augstas profesionālās kvalifikācijas, darbības efektivitātes, uzticamības un labas apkalpošanas etalonam visu Bankas darbībā ieinteresēto personu un institūciju vērtējumā.
5. Visas SEB Bankas grupas apkalpošanā ir stabila finanšu pakalpojumu tirgus daļa, t.sk. līderpozīcijas atsevišķos tirgus sektoros un finanšu darbības ienākumi liecina par strauju kāpumu, sasniedzot līdz šim augstākos rezultātus.
6. Bankas teicamie rezultāti kreditēšanā, privātpersonu un korporatīvo klientu apkalpošanā ir galvenie faktori, kas nodrošina bankas ievērojamu peļņas apjomu.
7. SEB Banka ļoti domā par savu klientu labklājību un kvalitatīvu pakalpojumu nodrošinājumu, tāpēc arvien vairāk tā saviem klientiem piedāvā paplašinātu pakalpojumu klāstu ar dažādiem jaunumiem un priekšrocībām.
8. Iespējams, ka filiālei vajadzīgs lielāks darbinieku skaits, jo klientu skaits ir diezgan liels un dažkārt liekas, ka klientu apkalpošanas speciālisti un pārējie darbinieki ir pārāk noslogoti.
9. Izejot praksi A/S SEB Banka ir sasniegts mērķis - ir iegūtas praktiskās iemaņas mārketinga organizēšanā uzņēmumā.

Autora komentārsAtvērt
Atlants