Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 20.03.2009.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Vidusskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
  • Konspekts 'Etiķete veiksmei un karjerai. Islande Hotel', 1.
  • Konspekts 'Etiķete veiksmei un karjerai. Islande Hotel', 2.
  • Konspekts 'Etiķete veiksmei un karjerai. Islande Hotel', 3.
  • Konspekts 'Etiķete veiksmei un karjerai. Islande Hotel', 4.
  • Konspekts 'Etiķete veiksmei un karjerai. Islande Hotel', 5.
  • Konspekts 'Etiķete veiksmei un karjerai. Islande Hotel', 6.
  • Konspekts 'Etiķete veiksmei un karjerai. Islande Hotel', 7.
  • Konspekts 'Etiķete veiksmei un karjerai. Islande Hotel', 8.
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
  Uzņēmuma etiķete (stils)    2
  Mani personīgie secinājumi    2
  Uzņēmums pasaules ekonomiskās krīzes apstākļos    3
  Mani personīgie secinājumi    3
  Klienti    4
  Mani personīgie secinājumi    4
  Darbinieki, apkalpojošais personāls    5
  Mani personīgie secinājumi    5
  Konkurence, akcijas, aktivitātes    6
  Mani personīgie secinājumi    6
  Pielikums    7
  1. attēls - logo    7
  2. attēls - Hotel Islande ēka no ārpuses    7
  3. attēls – Hotel Islande boulinga zāle    8
  4. attēls – Hotel Islande divvietīgais numuriņš    8
Darba fragmentsAizvērt

Uzņēmuma etiķete (stils).

• Islande Hotel (2. attēls) stils veidojas visu laku. Piemēram, logo (1. attēls), dizains, oficiālais šrifts utt.
• Viss ir veidots atturīgā skandināvu stilā. Logo ir veidots saistībā ar skandināvu mitoloģiju.
• Uzņēmuma etiķete atšķiras atkarībā no starptautisko partneru līmeņa, piemēram, ja partneriem ir augsts līmenis, tad, protams, arī etiķete tiek veidota pamatojoties uz prasībām. Tūristu un biznesa klases apmeklētāju prasības, intereses atšķiras.
• Pēc uzņēmuma domām etiķete ir ikdienas nepieciešamība, jo tā ir saistīta ar pakalpojumu sniegšanu un tā ietekmē ikgadējo akreditāciju.

Mani personīgie secinājumi.

Manuprāt, etiķetei ir liela nozīme jebkura uzņēmuma dzīvē un veidošanā. Tā parāda iespējas un mērķus ko uzņēmums vēlas īstenot vai ir jau sasniedzis. Etiķete ir tik pat nepieciešama ikdienā, kā neierastās situācijās. Etiķete parāda piederību sabiedrībai un līmenī kādā uzņēmums strādā. Katrs uzņēmums izstrādā plānu, kā īstenot tā attīstību un, kas būtu nepieciešams veiksmīgam startam un partneru sadarbībai.
Uzņēmums pasaules ekonomiskās krīzes apstākļos.

• Islande Hotel arī skar šī krīze – cilvēki mazāk ceļo, lielas organizācijas ir uz bankrota sliekšņa.
• Protams, šīs ziņas nevienu uzņēmumu neiepriecina, bet ir jāmāk tikt tam pāri un izsisties uz augšu.
• Islande Hotel piekrīt, ka „Prasme apieties ar cilvēkiem ir prece, kas pērkama tāpat kā cukurs vai kafija.”
• Arī krīzes laikā ir jāpieņem darbinieki un jāpakalpo klienti.

Autora komentārsAtvērt
Atlants