Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 30.10.2019.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
Laikposms: 2016. - 2020. g.
  • Paraugs 'Mācību un audzināšanas stundu tematiskais plāns', 1.
  • Paraugs 'Mācību un audzināšanas stundu tematiskais plāns', 2.
  • Paraugs 'Mācību un audzināšanas stundu tematiskais plāns', 3.
Darba fragmentsAizvērt

Mērķi
Izprast aizspriedumu jēdziena būtību. Atpazīt aizspriedumus ikdienas situācijās saskarsmē ar klientiem.
Iepazīstināt ar pašizziņas metodēm un to pielietošanas nozīmīgumu klientu apkopšanā.
Iemācieties atpazīt agresijas izpausmes un iepazīties ar veidiem kā tās regulēt
Iepazīstināt ar verbālās saskarsmes veidiem, scenārijiem un veiksmīgas verbālās saskarsmes priekšnoteikumiem.
Trenēt efektīvas klausīšanas prasmes
Prast raksturot emociju jēdzienu teorijā, trenēt prasmi atpazīt emocijas.

Autora komentārsAtvērt
Atlants