Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 22.10.2009.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 1 vienības
Atsauces: Nav
  • Referāts 'Sabiedrisko attiecību plānošana un programmēšana', 1.
  • Referāts 'Sabiedrisko attiecību plānošana un programmēšana', 2.
  • Referāts 'Sabiedrisko attiecību plānošana un programmēšana', 3.
  • Referāts 'Sabiedrisko attiecību plānošana un programmēšana', 4.
  • Referāts 'Sabiedrisko attiecību plānošana un programmēšana', 5.
  • Referāts 'Sabiedrisko attiecību plānošana un programmēšana', 6.
  • Referāts 'Sabiedrisko attiecību plānošana un programmēšana', 7.
  • Referāts 'Sabiedrisko attiecību plānošana un programmēšana', 8.
  • Referāts 'Sabiedrisko attiecību plānošana un programmēšana', 9.
  • Referāts 'Sabiedrisko attiecību plānošana un programmēšana', 10.
  • Referāts 'Sabiedrisko attiecību plānošana un programmēšana', 11.
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
  Ievads    3
1.  Stratēģiskā plānošana un stratēģija    4
2.  Mērķvadība,tās izmantošana SA plānošanā un vadīšana    5
3.  Krīzes    6
3.1.  Tulītēja krīze    7
3.2.  Briestoša krīze    8
3.3.  Ilgstoša krīze    9
  Secinājumi    10
  Literatūras saraksts    11
Darba fragmentsAizvērt

Ievads.
Referāts piedāvā ieskatu sabiedrisko attiecību plānošanā un programmēšanā, sniedz izpratni par plānošanu un tās nozīmīgumu sabiedrisko attiecību darbā.
Tad, kad ir noteikta sabiedrisko attiecību problēma vai kāda vēl neizmantota iespēja, sabiedrisko attiecību darbiniekam jāpārdomā šīs problēmas atrisināšanas vai iespējas izmantošanas stratēģija. Tā ir plānošana un programmēšana- tiek pieņemti lēmumi kā vislabāk problēmu atrisināt. Daudzi Sabiedrisko attiecību speciālisti plānošanai velta pārāk maz laika un uzmanības, bet gan dod priekšroku ātrai plānošanai. Šādas ātri plānotās programmas visbiežāk ir nolemtas neveiksmei.
Stratēģiski domājošs cilvēks spēj jau iepriekš noteikt vēlamo nākotnē sasniedzamo mērķstāvokli, noteikt kādi spēki traucēs vai tieši sekmēs sasniegt mērķi, un sastādīt plānu, kādā veidā tiks sasniegts mērķstāvoklis. Daudzu problēmu cēlonis ir lēmumi, kas pieņemti mirkļa iespaidā, tādēļ jebkurš lēmums rūpīgi jāapsver, jāpārdomā un jāparedz, kas var notikt tālā nākotnē.
Darba mērķi un uzdevumi:
1. Definēt jēdzienus '' stratēģiskā domāšana '' un '' stratēģija'' un paskaidrot, kā šīs koncepcijas izmantojamas sabiedrisko attiecībustratēģiskajā vadīšanā.
2. Paskaidrot, kā sabiedrisko attiecību plānošanā un vadīšanā tiek izmantota mērķvadība ( MBO ).
3. Izskaidrot un ar piemēriem raksturot to trīs galveno katastrofu un krīžu kategorijas, kuras sabiedrisko attiecību speciālistam jāparedz un kuru novērošanas pasākumus jāprot plānot.

Autora komentārsAtvērt
Atlants