Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 31.01.2005.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Vidusskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
  • Konspekts 'Cilvēka attīstības psiholoģija', 1.
  • Konspekts 'Cilvēka attīstības psiholoģija', 2.
  • Konspekts 'Cilvēka attīstības psiholoģija', 3.
  • Konspekts 'Cilvēka attīstības psiholoģija', 4.
  • Konspekts 'Cilvēka attīstības psiholoģija', 5.
  • Konspekts 'Cilvēka attīstības psiholoģija', 6.
  • Konspekts 'Cilvēka attīstības psiholoģija', 7.
  • Konspekts 'Cilvēka attīstības psiholoģija', 8.
Darba fragmentsAizvērt

1.Metadoloģiskā –kurā pievēršamies jautājumam kursa izpētes priekšrocībām, izptes metodēm, apstākļiem, personības attīstību virzošajiem spēkiem un sttīstības galvenajām problēmām.Eksperementāli praktiskā –kurā balstoties uz eksperimentā iegūtajiem datiem (pedagoģijā, psiholoģijā u.c). Skolās vienmēr audzina sabiedrību, masu komunikācijas līdzekļi veic mērķtiecīgu ietekmi.Teorētiskā –kurā analizē attīstības likumsakarības, kas tiek izstrādātas dažādās attīstības perjodizācijās.Diferenciālā –kurā apskatām jautājumus par noteikta vecuma personu fiziskām un psiholoģiskās īpatnībām (kas ir tipiski raksturīgs katrai vecuma stadijai).Attīstību veicinošie faktori: nemainīgi faktori, kuri pastāv neatkarīgi no paša cilvēka (tie ir būtiski).
1.Attīstības rādītāji: kam mēs pievēršam uzmanību, cik cilvēks ir psiholoģiski attīstīts (pēc uzvedības secinam).
2.Attīstības tendences: kādasir cilvēka attīstības perspektīves, ko no viņa var gaidīt, uz ko var pretendet.
3.Attīstības likumsakarības: pastāv likumsakarības, kas piemit visiem cilvēkiem.
4.Attīstības stadijas: tie ir att. posmu ied. cilvēka dzīvē.(Katram autoram tie ir atšķirīgi. Jāpārskata pat no ieņemšanas brīža) Perjodizacija cilvēka dzīvi sadala posmos.

Autora komentārsAtvērt
Atlants