Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 14.09.2005.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
  • Referāts 'Tiešās un pastarpinātās atmiņas salīdzinājums', 1.
  • Referāts 'Tiešās un pastarpinātās atmiņas salīdzinājums', 2.
  • Referāts 'Tiešās un pastarpinātās atmiņas salīdzinājums', 3.
  • Referāts 'Tiešās un pastarpinātās atmiņas salīdzinājums', 4.
  • Referāts 'Tiešās un pastarpinātās atmiņas salīdzinājums', 5.
  • Referāts 'Tiešās un pastarpinātās atmiņas salīdzinājums', 6.
Darba fragmentsAizvērt

Tiešās un pastarpinātās atmiņas salīdzinājums.

Mērķis: salīdzināt tiešās un pastarpinātās atmiņas rādītājus.
Pētījuma objekts: 3.kursa studenti.
Pētījuma priekšmets: tiešā un pastarpinātā atmiņa
Uzdevumi:
1Noskaidrot tiešās un pastarpinātās produktīvos iegaumēšanas apjomus.
2Apkopot tabulās iegūtos rezultātus.
3Noskaidrot un aprēķināt centrālās tendences rādītājus, vidējo aritmētisko, Mo un variācijas rāditājus, atšķirīguma rādītājus.
4Salīdzināt:
abu tekstu grupas rezultātus,
savus un grupas rādītājus,
abus savus rādītājus.
5Izdarīt secinājumus.
Teorētiskais pamatojums:
Atmiņa ir psihisks izziņas process, kurā cilvēks iegaumē, reproducē un aizmirst domas, jūtas, tēlus, kustības, un zināmos apstākļos spēj atsaukt apziņā no jauna pat tad, kad priekšmeti un parādības uz sajūtu orgāniem vairs nedarbojas. Informācijas kopums, ko iegūst indivīda smadzenes un, kura nosaka indivīda uzvedību…

Autora komentārsAtvērt
Atlants