Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 07.04.2006.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
  • Referāts 'Darbinieku lojalitātes noteikšana uzņēmumā - intervija un tās analīze', 1.
  • Referāts 'Darbinieku lojalitātes noteikšana uzņēmumā - intervija un tās analīze', 2.
  • Referāts 'Darbinieku lojalitātes noteikšana uzņēmumā - intervija un tās analīze', 3.
  • Referāts 'Darbinieku lojalitātes noteikšana uzņēmumā - intervija un tās analīze', 4.
  • Referāts 'Darbinieku lojalitātes noteikšana uzņēmumā - intervija un tās analīze', 5.
  • Referāts 'Darbinieku lojalitātes noteikšana uzņēmumā - intervija un tās analīze', 6.
  • Referāts 'Darbinieku lojalitātes noteikšana uzņēmumā - intervija un tās analīze', 7.
  • Referāts 'Darbinieku lojalitātes noteikšana uzņēmumā - intervija un tās analīze', 8.
  • Referāts 'Darbinieku lojalitātes noteikšana uzņēmumā - intervija un tās analīze', 9.
  • Referāts 'Darbinieku lojalitātes noteikšana uzņēmumā - intervija un tās analīze', 10.
  • Referāts 'Darbinieku lojalitātes noteikšana uzņēmumā - intervija un tās analīze', 11.
  • Referāts 'Darbinieku lojalitātes noteikšana uzņēmumā - intervija un tās analīze', 12.
  • Referāts 'Darbinieku lojalitātes noteikšana uzņēmumā - intervija un tās analīze', 13.
  • Referāts 'Darbinieku lojalitātes noteikšana uzņēmumā - intervija un tās analīze', 14.
Darba fragmentsAizvērt

Interviju analīze

Kopumā var teikt, ka intervijas noritēja ļoti raiti, bez liekas apdomāšanās darbinieces atbildēja uz visiem jautājumiem. Tas liecina par to, ka viņas runāja taisnību. No šīm intervijām var secināt, ka darbinieku lojalitāte lielā mērā ir atkarīga no tā, cik ilgi darbinieks strādā šajā uzņēmumā (no viņa darba stāža). Būtiski faktori, kas nosaka darbinieka lojalitāti, ir uzņēmuma vadītājs, viņa profesionalitāte, attieksme pret katru darbinieku individuāli. Svarīgi ir, lai darbinieks justu, ka uzņēmums kopumā par viņu rūpējas. Dažādi bonusi un atalgojums par labu darbu ir ļoti liels pluss, lai veicinātu darbinieku lojalitāti. Svarīgi ir, lai darbinieks justos drošs savā amtā, un viņu nenomāktu bailes, ka viņš šo darbu varētu pazaudēt. Jo, ja pastāv šādas bailes un nedrošība, tas ir kavējošs faktors, lai darbinieks būtu lojāls pret uzņēmumu. Katrs darbinieks ir personība, viņa individualitāte, ģimenes tradīcijas lielā mērā nosaka to, kā viņš izturas darba kolektīvā, kā viņš spēj tajā iejusties. Ja cilvēks ir pietiekoši komunikabls, viņam nesagādā problēmas iejusties kolektīvā.
Ļoti būtiski ir tas, lai darba pienākumi darbiniekam sagādātu prieku, nevis viņš strādātu tikai un vienīgi naudas dēļ. Protams, atalgojums viennozīmīgi ir ļoti svarīgs, jo nav jēgas darīt darbu, kas patīk, ja par to maz maksā. Tam jābūt atbilstošam tam darbam, ko darbinieks padara. No intervijām uzzinām, ka darbiniekiem ir iespēja ceļot ārpus Latvijas par aģentu cenām un dažādos aģentu braucienos. Tas ir ļoti efektīvs veids, kā motivēt strādāt vairāk un censties iepazīt citu tautu kultūru, kas var noderēt turpmākajā darbā.…

Autora komentārsAtvērt
Atlants