Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 07.07.2014.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
  • Prezentācija 'Pakalpojuma pārdošanas veicināšanas pasākuma analīze', 1.
  • Prezentācija 'Pakalpojuma pārdošanas veicināšanas pasākuma analīze', 2.
  • Prezentācija 'Pakalpojuma pārdošanas veicināšanas pasākuma analīze', 3.
  • Prezentācija 'Pakalpojuma pārdošanas veicināšanas pasākuma analīze', 4.
  • Prezentācija 'Pakalpojuma pārdošanas veicināšanas pasākuma analīze', 5.
  • Prezentācija 'Pakalpojuma pārdošanas veicināšanas pasākuma analīze', 6.
  • Prezentācija 'Pakalpojuma pārdošanas veicināšanas pasākuma analīze', 7.
  • Prezentācija 'Pakalpojuma pārdošanas veicināšanas pasākuma analīze', 8.
  • Prezentācija 'Pakalpojuma pārdošanas veicināšanas pasākuma analīze', 9.
  • Prezentācija 'Pakalpojuma pārdošanas veicināšanas pasākuma analīze', 10.
Darba fragmentsAizvērt

Priekšlikumi programmas uzlabošanai
Bankai vajadzētu padomāt par klientiem ar mazākiem ienākumiem, lai tos motivētu, vajadzētu ieviest vērtīgākus labumus par punktiem, kas ir zem 1000, jo ne visi klienti ir digitālo lietu piekritēji
Kā piemēram varētu ieviest tādas simboliskas lietas, kā krūzīti, lietussargu u.c. ar swedbank simboliku
Lai vairāk klientu izmantotu Mastercard, tad vajadzētu samazināt kartes gada maksu

Secinājumi
Programma ir paredzēta klientiem ar augstiem ienākumiem, kuri veido uzkrājums un norēķinās ar Mastercard
Sakrājot konkrētu punktu skaitu klients tos var iemainīt pret labumiem, kuri galvenokārt ir digitāli
Lai motivētu klientu ar zemiem un vidējiem ienākumiem izmantot šo programmu, vajadzētu ieviest dažādus labumus, kurus var iegūt par zemākiem punktiem

Autora komentārsAtvērt
Atlants