Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 20.11.2005.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 3 vienības
Atsauces: Nav
  • Referāts 'Uzņēmumu stratēģijas', 1.
  • Referāts 'Uzņēmumu stratēģijas', 2.
  • Referāts 'Uzņēmumu stratēģijas', 3.
  • Referāts 'Uzņēmumu stratēģijas', 4.
  • Referāts 'Uzņēmumu stratēģijas', 5.
  • Referāts 'Uzņēmumu stratēģijas', 6.
  • Referāts 'Uzņēmumu stratēģijas', 7.
  • Referāts 'Uzņēmumu stratēģijas', 8.
  • Referāts 'Uzņēmumu stratēģijas', 9.
  • Referāts 'Uzņēmumu stratēģijas', 10.
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
  Uzņēmumu stratēģijas    3
2.  Stratēģiju līmeņi    4
3.  Mārketinga stratēģijas    7
4.  Secinājumi    10
  Izmantotās literatūras saraksts    11
Darba fragmentsAizvērt

Uzņēmumu stratēģijas.

Tas ir apraksts par mārketingu, mārketinga stratēģijām un citiem būtiskiem jautājumiem, kuri nosaka stratēģiju izvēli. Ir apkopoti vairāku autoru viedokļi par mārketinga stratēģijām un ar to saistītiem jautājumiem.
Kā zināms katrai organizācijai ir noteikta misija un mērķi. Mārketings, kā organizācijas menedžmenta sastāvdaļa tiek izmantots, lai palīdzētu īstenot šos mērķus.
Mārketings nav uzņēmumu nodaļa ,bet gan psiholoģija. Novērojot mārketinga kopējos centienus, nepieciešams uzsvērt , ka mārketingā ir iesaistīts ikviens organizācijas darbinieks. Filozofijas pamatā ir pircēju apmierināšana, lai sasniegtu maksimālo peļņas pieaugumu. Problēma ir tas, ka daudzi darbinieki pircēju vēlmju apmierināšanu un noteiktu ieguldījumu organizācijas galarezultātos neuzskata par saviem darba pienākumiem, jo vadība nav izskaidrojusi saviem darbiniekiem , kas ir mārketings un kāpēc organizācija nodarbojas ar biznesu.
Daudzi uzskata , ka pamatuzdevums ir nodrošināt preču vai pakalpojumu realizāciju, taču problēmu rada, tas ka nav definīcijas , kas ir realizācija, un, ja tāda arī būtu – tā ir pārdošana vai reklāma, taču konkurētspējas noturēšanai ar to nepietiek. Iemesls ir ļoti vienkāršs – mārketings ir daudz vairāk nekā vienkārši preces pārdošana vai reklamēšana. Tā ir pamatfilozofija, pēc kuras tiek veidoti visi veiksmīgie uzņēmumi, jo mārketinga priekšnoteikums ir, ja organizācija vēlas sekmīgi darboties, tad klientam vienmēr ir jābūt pirmajā vietā.

Autora komentārsAtvērt
Atlants