Vērtējums:
Publicēts: 16.05.2016.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Vidusskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
  • Eseja 'Papīra plastika sociālajā pedagoģijā', 1.
  • Eseja 'Papīra plastika sociālajā pedagoģijā', 2.
  • Eseja 'Papīra plastika sociālajā pedagoģijā', 3.
  • Eseja 'Papīra plastika sociālajā pedagoģijā', 4.
Darba fragmentsAizvērt

Vienalga kāds būtu darbiņš, kuru bērns veido, galvenais, lai tas sagādā viņam prieku. Svarīgi ir bērniem neuzspiest lietas, kuras viņu nevēlas darīt. Tā kā šie darbiņi ir radoši tad ir jāmāk tos arī iztulkot. Labākajā gadījumā pajautāt, lai pats bērns izstāsta, kas darbiņā ir atveidots. Darbiņu veidošanai ar papīru ir nepieciešama arī zināma deva koncentrācijas, tādēļ, kā jau minēju, to var pielāgot arī bērniem ar uzvedības traucējumiem un bērniem, kuriem ir grūtības koncentrēties un noturēt savu uzmanību. Svarīgi, lai bērns pēc šo uzdevumu izpildes justos apmierināts. Nekādā gadījumā nedrīkst viņu nosodīt, ja kaut kas neizdodas vai arī kritizēt bērnu. Ar šādu rīcību bērns var noslēgties un vairs neatklāt speciālistam kā viņš patiesībā jūtas un līdz ar to arī viņa sociālās problēmas netiks atrisinātas. Svarīgi ir atcerēties un neaizmirst kādēļ šāds darbiņš ir bērnam uzdots. Bieži aizmirstot par darba īsto jēgu mēs sākam meklēt māksliniekus, kurus neatrodot radām vilšanos pašos bērnos un tādēļ problēmsituācija netiek atrisināta.

Autora komentārsAtvērt
Atlants