Vērtējums:
Publicēts: 23.05.2007.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
  • Konspekts 'Pirmsskolas prakse - putni', 1.
  • Konspekts 'Pirmsskolas prakse - putni', 2.
  • Konspekts 'Pirmsskolas prakse - putni', 3.
  • Konspekts 'Pirmsskolas prakse - putni', 4.
  • Konspekts 'Pirmsskolas prakse - putni', 5.
  • Konspekts 'Pirmsskolas prakse - putni', 6.
  • Konspekts 'Pirmsskolas prakse - putni', 7.
Darba fragmentsAizvērt

Tēma: Es un putni
Dominante: runa + tēlotājdarbība
Mērķis: Veicināt pozitīvi emocionālu attieksmi pret putniem, to dzīvesveidu.
Uzdevumi:
1.izzināt bērnu priekšstatus par putniem un paplašināt tos.
2.veicināt sensomotoro prasmju attīstību.
3.rosināt pozitīvas attieksmes veidošanos pret fiziskām aktivitātēm un dziedāšanu.
4.veicināt bērnu iztēli un radošo domāšanu.
5.radīt bērnos emocionālu atsaucību.

Dienas saturs un gaita

Rīta cēliens
Dziedot visi bērni sasveicinās. Kopā ar bērniem tiek noskaidrots gadalaiks, mēnesis, nedēļas diena, datums. Audzinātāja visu fiksē rīta ziņojumā, pārlasām to.
Bērni izstāsta, kā atpūtušies brīvdienās.
Apļa vidiņā tiek noliktas dažādu krāsu aploksnītes ar dažādu putnu attēlojumiem. Katrs bērns izvēlās savu aploksni un piedalās spēlē – „ Bet kā to dara putns? ”( pielikumu Nr. 1).
Skolotājas un bērnu sadarbības analīze: Bērniem ļoti patika rotaļa, jo tā nebija tāpat vienkārši paveicama, tur bija arī jāpadomā, jāiejūtās putnu dzīvē. Manuprāt ši rotaļa bija laba ievirze nedēļas tēmā. …

Autora komentārsAtvērt
Atlants