Vērtējums:
Publicēts: 29.10.2004.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Vidusskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
  • Referāts 'Reklāmas nozīme mārketingā', 1.
  • Referāts 'Reklāmas nozīme mārketingā', 2.
  • Referāts 'Reklāmas nozīme mārketingā', 3.
  • Referāts 'Reklāmas nozīme mārketingā', 4.
  • Referāts 'Reklāmas nozīme mārketingā', 5.
  • Referāts 'Reklāmas nozīme mārketingā', 6.
  • Referāts 'Reklāmas nozīme mārketingā', 7.
  • Referāts 'Reklāmas nozīme mārketingā', 8.
  • Referāts 'Reklāmas nozīme mārketingā', 9.
  • Referāts 'Reklāmas nozīme mārketingā', 10.
  • Referāts 'Reklāmas nozīme mārketingā', 11.
  • Referāts 'Reklāmas nozīme mārketingā', 12.
  • Referāts 'Reklāmas nozīme mārketingā', 13.
  • Referāts 'Reklāmas nozīme mārketingā', 14.
  • Referāts 'Reklāmas nozīme mārketingā', 15.
  • Referāts 'Reklāmas nozīme mārketingā', 16.
  • Referāts 'Reklāmas nozīme mārketingā', 17.
  • Referāts 'Reklāmas nozīme mārketingā', 18.
  • Referāts 'Reklāmas nozīme mārketingā', 19.
  • Referāts 'Reklāmas nozīme mārketingā', 20.
  • Referāts 'Reklāmas nozīme mārketingā', 21.
  • Referāts 'Reklāmas nozīme mārketingā', 22.
  • Referāts 'Reklāmas nozīme mārketingā', 23.
  • Referāts 'Reklāmas nozīme mārketingā', 24.
  • Referāts 'Reklāmas nozīme mārketingā', 25.
  • Referāts 'Reklāmas nozīme mārketingā', 26.
  • Referāts 'Reklāmas nozīme mārketingā', 27.
  • Referāts 'Reklāmas nozīme mārketingā', 28.
  • Referāts 'Reklāmas nozīme mārketingā', 29.
  • Referāts 'Reklāmas nozīme mārketingā', 30.
  • Referāts 'Reklāmas nozīme mārketingā', 31.
  • Referāts 'Reklāmas nozīme mārketingā', 32.
  • Referāts 'Reklāmas nozīme mārketingā', 33.
  • Referāts 'Reklāmas nozīme mārketingā', 34.
  • Referāts 'Reklāmas nozīme mārketingā', 35.
  • Referāts 'Reklāmas nozīme mārketingā', 36.
  • Referāts 'Reklāmas nozīme mārketingā', 37.
  • Referāts 'Reklāmas nozīme mārketingā', 38.
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
1.  Ievads    3
2.  Reklāmas definīcijas    5
3.  Reklāmas veidi    5
4.  Reklāmas loma preču realizācijas apjoma palielināšanā    7
5.  Reklāmas ietekme uz cilvēka psihiskajiem procesiem    8
6.  Faktori, kas ietekmē uztveri un sapratni    10
7.  Reklāmas iespējas    13
  Reklāma radio    13
  Radio auditorija    13
  Radio priekšrocības    14
  Televīzijas struktūra    14
  Reklāma televīzijā    15
  Televīzijas auditorija    15
  Televīzijas priekšrocības    16
  Audio reklāmu veidi    16
  Reklāma presē    18
  Iespējas Latvijas internetā    24
8.  Brends    25
  Brenda ietekme uz pārdošanu    25
  Reklāmas loma preču realizācijas apjoma palielināšanā    26
9.  Secinājumi un priekšlikumi    27
10.  Izpētes rezultāti    28
11.  Pielikums    30
  Reklāmas likums    30
Darba fragmentsAizvērt

Mūsu zinātniski pētnieciskais darbs ir par reklāmu un tās nozīmi. Mūsuprāt, šis temats ir ļoti aktuāls laikā, kad Latvija atrodas uz Eiropas Savienības sliekšņa, laikā, kad pamazām Latvijas bizness sāk savu attīstības ceļu pretī Eiropas lielajam tirgum. Ko mēs redzam ejot pa tādu attīstītu valstu kā ASV vai Vācijas pilsētu ielām – uz ielām reklāmas izvietotas visneiedomātākajās vietās, pat autobusi un taksometri ir kā braucoši reklāmas stendi. No šī viedokļa vien Latvijai būs grūti konkurēt ar lielajiem Eiropas uzņēmumiem, kuriem regulāri tiek veidotas grandiozas reklāmas kampaņas, kas izmaksā daudzus tūkstošus latu. Kā zināms, Latvijā ir vairāk kā simts tūkstoši uzņēmumu, turpretim uzņēmumu, kuriem ir laba reklāma, ir daudz mazāk, taču katram sevi cienošam uzņēmumam ir nepieciešama laba reklāma, ar kuras palīdzību viņu prece spētu konkurēt ar citām, lielo Eiropas kompāniju, precēm. Ja Latvijas mazie un vidējie uzņēmumi neizmantos iespējas, ko sniedz reklāma, tad tie pārvērtīsies par konkurēt nespējīgiem vai pat bankrotēs.
Vēl ar savu zinātniski pētniecisko darbu mēs vēlamies pierādīt, ka labai un iedarbīgai reklāmai nemaz nav vajadzīgi lieli līdzekļi, vajadzīga tikai radoša pieeja . Mūsuprāt, tieši ar radošu pieeju Latvijas reklāmas var izcelties pasaules plašajā tirgū.
Viens no mūsu darba uzdevumiem bija noskaidrot, kādas reklāmas cilvēkiem patīk un kādas nepatīk, lai rastos priekšstats par to, kādai vajadzētu būt labai reklāmai.
Lai veiktu šo darbu, mēs izmantojām vairākas metodes – gan anketējām mūsu skolas skolēnus, gan zvanījām uz vairākām reklāmas aģentūrām un uzņēmumiem ar visveiksmīgākajām reklāmām. Respondentu atbildes uz anketas jautājumiem mums sniedza nelielu priekšstatu par to, cik svarīga ir reklāma viņu ikdienā un kādas reklāmas viņiem labāk patīk, līdz ar to mēs ieguvām nepieciešamo informāciju, lai varētu veikt šo pētījumu…

Autora komentārsAtvērt
Atlants