Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 29.11.2008.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 9 vienības
Atsauces: Nav
  • Konspekts 'Reklāma "virs un zem" līnijas. Integrētās mārketinga komunikācijas. Pozicionēšan', 1.
  • Konspekts 'Reklāma "virs un zem" līnijas. Integrētās mārketinga komunikācijas. Pozicionēšan', 2.
  • Konspekts 'Reklāma "virs un zem" līnijas. Integrētās mārketinga komunikācijas. Pozicionēšan', 3.
  • Konspekts 'Reklāma "virs un zem" līnijas. Integrētās mārketinga komunikācijas. Pozicionēšan', 4.
Darba fragmentsAizvērt

Ražotājiem piemīt noteiktas tradīcijas. Tās ir ražotāju lielākais izaicinājums. Cilvēku pagātnes pieredze ar zīmolu ir praktiski visnozīmīgākie faktori nākotnes izvēlēs. Kvalitāte un citu cilvēku rekomendācijas ir ietekmējošie faktori zīmola izvēlē.
Zīmols jeb brends radies 19.gs. beigās, kad palielinoties konkurencei un paplašinoties tirgum, tirgotāji nolēma saviem produktiem pievienot atšķirīgas zīmes, lai atšķirtu no citiem produktiem. Produktiem sāka dot vārdus, prezentējot tos, lai aizsargātu to ekskluzivitāti.
Brends nozīmē vārdu, zīmi, terminu, dizainu, to kombināciju apvienojums, kas paredzēta produkta vai pakalpojuma indentificēšanai un atšķiršanai no citiem produktiem.
Zīmols ir viens no reklāmas nozīmīgākajiem elementiem, kā ietvaros nepieciešams celt zīmola vērtību.…

Autora komentārsAtvērt
Atlants