Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 21.11.2008.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 18 vienības
Atsauces: Ir
Laikposms: 2000. - 2010. g.
  • Referāts 'A/s "Rīgas Piena kombināts" mārketinga vides un stratēģijas analīzes un darbības', 1.
  • Referāts 'A/s "Rīgas Piena kombināts" mārketinga vides un stratēģijas analīzes un darbības', 2.
  • Referāts 'A/s "Rīgas Piena kombināts" mārketinga vides un stratēģijas analīzes un darbības', 3.
  • Referāts 'A/s "Rīgas Piena kombināts" mārketinga vides un stratēģijas analīzes un darbības', 4.
  • Referāts 'A/s "Rīgas Piena kombināts" mārketinga vides un stratēģijas analīzes un darbības', 5.
  • Referāts 'A/s "Rīgas Piena kombināts" mārketinga vides un stratēģijas analīzes un darbības', 6.
  • Referāts 'A/s "Rīgas Piena kombināts" mārketinga vides un stratēģijas analīzes un darbības', 7.
  • Referāts 'A/s "Rīgas Piena kombināts" mārketinga vides un stratēģijas analīzes un darbības', 8.
  • Referāts 'A/s "Rīgas Piena kombināts" mārketinga vides un stratēģijas analīzes un darbības', 9.
  • Referāts 'A/s "Rīgas Piena kombināts" mārketinga vides un stratēģijas analīzes un darbības', 10.
  • Referāts 'A/s "Rīgas Piena kombināts" mārketinga vides un stratēģijas analīzes un darbības', 11.
  • Referāts 'A/s "Rīgas Piena kombināts" mārketinga vides un stratēģijas analīzes un darbības', 12.
  • Referāts 'A/s "Rīgas Piena kombināts" mārketinga vides un stratēģijas analīzes un darbības', 13.
  • Referāts 'A/s "Rīgas Piena kombināts" mārketinga vides un stratēģijas analīzes un darbības', 14.
  • Referāts 'A/s "Rīgas Piena kombināts" mārketinga vides un stratēģijas analīzes un darbības', 15.
  • Referāts 'A/s "Rīgas Piena kombināts" mārketinga vides un stratēģijas analīzes un darbības', 16.
  • Referāts 'A/s "Rīgas Piena kombināts" mārketinga vides un stratēģijas analīzes un darbības', 17.
  • Referāts 'A/s "Rīgas Piena kombināts" mārketinga vides un stratēģijas analīzes un darbības', 18.
  • Referāts 'A/s "Rīgas Piena kombināts" mārketinga vides un stratēģijas analīzes un darbības', 19.
  • Referāts 'A/s "Rīgas Piena kombināts" mārketinga vides un stratēģijas analīzes un darbības', 20.
  • Referāts 'A/s "Rīgas Piena kombināts" mārketinga vides un stratēģijas analīzes un darbības', 21.
  • Referāts 'A/s "Rīgas Piena kombināts" mārketinga vides un stratēģijas analīzes un darbības', 22.
  • Referāts 'A/s "Rīgas Piena kombināts" mārketinga vides un stratēģijas analīzes un darbības', 23.
  • Referāts 'A/s "Rīgas Piena kombināts" mārketinga vides un stratēģijas analīzes un darbības', 24.
  • Referāts 'A/s "Rīgas Piena kombināts" mārketinga vides un stratēģijas analīzes un darbības', 25.
  • Referāts 'A/s "Rīgas Piena kombināts" mārketinga vides un stratēģijas analīzes un darbības', 26.
  • Referāts 'A/s "Rīgas Piena kombināts" mārketinga vides un stratēģijas analīzes un darbības', 27.
  • Referāts 'A/s "Rīgas Piena kombināts" mārketinga vides un stratēģijas analīzes un darbības', 28.
  • Referāts 'A/s "Rīgas Piena kombināts" mārketinga vides un stratēģijas analīzes un darbības', 29.
  • Referāts 'A/s "Rīgas Piena kombināts" mārketinga vides un stratēģijas analīzes un darbības', 30.
  • Referāts 'A/s "Rīgas Piena kombināts" mārketinga vides un stratēģijas analīzes un darbības', 31.
  • Referāts 'A/s "Rīgas Piena kombināts" mārketinga vides un stratēģijas analīzes un darbības', 32.
  • Referāts 'A/s "Rīgas Piena kombināts" mārketinga vides un stratēģijas analīzes un darbības', 33.
  • Referāts 'A/s "Rīgas Piena kombināts" mārketinga vides un stratēģijas analīzes un darbības', 34.
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
  Mikro, makro vides analīze    3
1.1.  Mikrovide    3
1.2.  Makrovide    6
2.  Nozares analīze    11
2.1.  Portera 5 spēku modelis    11
3.  Konkurences analīze    13
3.1.  Vispārējā konkurentu novērtēšanas metode    13
3.2.  Bostonas Konsultantu grupas matrica    14
3.3.  General Electric modelis    17
4.  Tirgus ietilpība    19
5.  SVID analīze    20
6.  Segmentēšana    26
7.  Mērķtirgus noteikšana    27
7.1.  Mērķtirgus    27
7.2.  Pozicionēšana    27
8.  Uzņēmuma „Veiksmes atslēga”    28
9.  Pircēju rīcība patēriņa tirgū    29
  Mārketinga stimuli    29
10.  Uzņēmuma misija, mērķi, stratēģija    32
10.1.  Misija    32
10.2.  Mērķi    32
10.3.  Stratēģija    32
Darba fragmentsAizvērt

Piena nozare Latvijā pastāv gadiem. Jau vēsturiski tā bijusi viena no svarīgākajām nozarēm Latvijas tautsaimniecībā. Par vienu no latviešu tradicionālajiem ēdieniem kļuvis ķimeņu siers, kuram vislielākā nozīme ir latviešu nacionālajos svētkos – Līgo. Vēl laikā, kad Latvija bija Padomju Sociālistisko Republiku Savienības (PSRS) sastāvā, liela daļa no Latvijā saražotajiem piena produktiem tika transportēta uz daudzām vietām plašajā PSRS.
Šobrīd, kad valstī ieildzis straujš inflācijas kāpums, ļoti daudz tiek diskutēts tieši par piena produktu cenu kāpumu. Tāpat šīs diskusijas un cenu izmaiņas ietekmējis arī tas, ka Latvijas piena ražotāji (govju fermas), lielu daļu no saražotā piena pārdod Lietuvas uzņēmumiem. Rezultātā pašmāju uzņēmumiem nākas pieņemt nepopulārus lēmumus (piemēram, cenu paaugstināšana), lai noturētos piena produktu ražotāju tirgū.
Sevišķa interese piena produktiem tiek pievērsta arī tāpēc, ka piena produkti ieņem nozīmīgu vietu patērētāju pārtikas grozos.…

Autora komentārsAtvērt
Atlants