Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 08.11.2019.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Vidusskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
Laikposms: 2016. - 2020. g.
  • Paraugs 'Konflikta piemērs darba vietā', 1.
Darba fragmentsAizvērt

Ļaut klientam izteikt visu, kas viņam uz sirds. Viņam jāatbrīvojas no sasprindzinājuma. Pēc kāda brīža nomierināsies. Kamēr satraukums nav rimies, viņu neietekmēs neviens mans vārds. Tā kā klienta emocijas ir sakāpinātas, pat visloģiskākās atbildes vai paskaidrojumi neaizsniegs klienta ausis, tie tikai uzurdīs lielākas dusmas. Jāpagaida kamēr nomierināsies. Acīmredzot, klients vēlas, lai es ne tikai saprastu viņa problēmu, bet arī saprastu kā viņš jūtas. Pašreizējā situācija viņa prātā ieņem svarīgāko vietu. …

Autora komentārsAtvērt
Atlants