Vērtējums:
Publicēts: 16.05.2014.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 3 vienības
Atsauces: Nav
  • Referāts 'Pieaugušo izglītība Japānā', 1.
  • Referāts 'Pieaugušo izglītība Japānā', 2.
  • Referāts 'Pieaugušo izglītība Japānā', 3.
  • Referāts 'Pieaugušo izglītība Japānā', 4.
  • Referāts 'Pieaugušo izglītība Japānā', 5.
  • Referāts 'Pieaugušo izglītība Japānā', 6.
  • Referāts 'Pieaugušo izglītība Japānā', 7.
  • Referāts 'Pieaugušo izglītība Japānā', 8.
  • Referāts 'Pieaugušo izglītība Japānā', 9.
  • Referāts 'Pieaugušo izglītība Japānā', 10.
  • Referāts 'Pieaugušo izglītība Japānā', 11.
  • Referāts 'Pieaugušo izglītība Japānā', 12.
  • Referāts 'Pieaugušo izglītība Japānā', 13.
  • Referāts 'Pieaugušo izglītība Japānā', 14.
  • Referāts 'Pieaugušo izglītība Japānā', 15.
  • Referāts 'Pieaugušo izglītība Japānā', 16.
Darba fragmentsAizvērt

Nobeigums
Zināšanu sabiedrības veidošanās. Straujās tehnoloģiju attīstības laikā, un Informācijas orientācija radīja pamatu zināšanām, lai tās kļūtu atslēgas jēdziens
biedrībām. Darba dzīve mainās ar prasībām pēc zināšanām. Vispārējās un īpašās
prasmes, kompetences un personības attīstība, ir aspekti, kas raksturo definīciju
zināšanu sabiedrības darba vietā. Zināšanu sabiedrības locekļi ir arī dalībnieki darba dzīvē. Viņiem ir nepieciešams iegūt un attīstīt sevi. Kopumā referātā var redzēt to, ka japāņi nopietni attiecas uz skolu un izglītību. Neļaujot mācīties un strādāt vienlaicīgi varam secināt par japāņu nostāju un to, ka mācības ir nopietns un atbildīgs process kuru nevajadzētu traucēt. Patstāvīgie testi un pārbaudījumi darba vietās un skolu iestājeksāmeni ir vēl viens pierādījums tam cik nozīmīga ir izglītība un kārtīgs darbs japāņiem.

Autora komentārsAtvērt
Atlants