• Personālvadības organizācija un novērtēšanas kritēriji

     

    Referāts10 Vadība

Vērtējums:
Publicēts: 26.05.2011.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 8 vienības
Atsauces: Nav
  • Referāts 'Personālvadības organizācija un novērtēšanas kritēriji', 1.
  • Referāts 'Personālvadības organizācija un novērtēšanas kritēriji', 2.
  • Referāts 'Personālvadības organizācija un novērtēšanas kritēriji', 3.
  • Referāts 'Personālvadības organizācija un novērtēšanas kritēriji', 4.
  • Referāts 'Personālvadības organizācija un novērtēšanas kritēriji', 5.
  • Referāts 'Personālvadības organizācija un novērtēšanas kritēriji', 6.
  • Referāts 'Personālvadības organizācija un novērtēšanas kritēriji', 7.
  • Referāts 'Personālvadības organizācija un novērtēšanas kritēriji', 8.
  • Referāts 'Personālvadības organizācija un novērtēšanas kritēriji', 9.
  • Referāts 'Personālvadības organizācija un novērtēšanas kritēriji', 10.
  • Referāts 'Personālvadības organizācija un novērtēšanas kritēriji', 11.
  • Referāts 'Personālvadības organizācija un novērtēšanas kritēriji', 12.
  • Referāts 'Personālvadības organizācija un novērtēšanas kritēriji', 13.
  • Referāts 'Personālvadības organizācija un novērtēšanas kritēriji', 14.
  • Referāts 'Personālvadības organizācija un novērtēšanas kritēriji', 15.
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
  Ievads    3
1.  Vadības objekta mērķi un uzdevumi    6
2.  Komandas veidošanu raksturojošās situācijas un kritēriji    10
3.  Ieteikumi komandas veidošanas procesa pilnveidei    12
  Nobeigums    14
  Izmantotā literatūra    15
Darba fragmentsAizvērt

1.Vadības objekta mērķi un uzdevumi
Jebkurš cilvēks var nosaukt daudzus pilnīgi atšķirīgus uzņēmumus, taču tiem visiem ir kaut kas kopīgs – tie visi ir vadības objekti. Lai sasniegtu noteiktus mērķus, uzņēmums ir pareizi jāvada. Uzņēmuma vadīšana mūsu dinamiskajā laikmetā ir pietiekami sarežģīts darbs, ko nevar veiksmīgi darīt, balstoties tikai uz iemācītām formulām. Vadīšana, tai skaitā, arī personālvadība, ir domāšanas veids. Ja darbu veic viens cilvēks, viņš pats nosaka savu rīcību. Ja darbs tiek dalīts sīkāk vairākiem cilvēkiem, tad nepieciešams saskaņot viņu rīcību, t. i., veikt darbību, ko sauc par vadīšanu.
Runājot par organizācijas iekšējo vidi kopumā, jāteic, ka organizācija, no vienas puses, ir cilvēku grupa ar apzinātiem kopējiem mērķiem, bet no otras puses, organizācija uzskatāma par mērķu sasniegšanas līdzekli, kas nodrošina cilvēkiem iespēju strādāt kolektīvi. Veiksmīgi plānota un īstenota organizācijas attīstība ir ceļš no vīzijas līdz realitātei, no individuāla darba līdz komandas locekļu sadarbībai.…

Atlants