Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 05.09.2009.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
  • Konspekts 'D.L.Vilkoksa un G.T.Kamerona grāmatas "Sabiedriskās attiecības" konspekts', 1.
  • Konspekts 'D.L.Vilkoksa un G.T.Kamerona grāmatas "Sabiedriskās attiecības" konspekts', 2.
  • Konspekts 'D.L.Vilkoksa un G.T.Kamerona grāmatas "Sabiedriskās attiecības" konspekts', 3.
  • Konspekts 'D.L.Vilkoksa un G.T.Kamerona grāmatas "Sabiedriskās attiecības" konspekts', 4.
  • Konspekts 'D.L.Vilkoksa un G.T.Kamerona grāmatas "Sabiedriskās attiecības" konspekts', 5.
  • Konspekts 'D.L.Vilkoksa un G.T.Kamerona grāmatas "Sabiedriskās attiecības" konspekts', 6.
  • Konspekts 'D.L.Vilkoksa un G.T.Kamerona grāmatas "Sabiedriskās attiecības" konspekts', 7.
  • Konspekts 'D.L.Vilkoksa un G.T.Kamerona grāmatas "Sabiedriskās attiecības" konspekts', 8.
  • Konspekts 'D.L.Vilkoksa un G.T.Kamerona grāmatas "Sabiedriskās attiecības" konspekts', 9.
  • Konspekts 'D.L.Vilkoksa un G.T.Kamerona grāmatas "Sabiedriskās attiecības" konspekts', 10.
Darba fragmentsAizvērt

Sabiedrisko attiecību izaicinājums
Karjera sabiedrisko attiecību jomā saistās ar dažādību un bezgala daudz interesantiem projektiem. Sabiedriskās attiecības līdzinās izaicinājumam ar daudzšķautnainu seju. Šīs nozares speciālistam ir jābūt prasmēm gan starppersonu, gan rakstītajā komunikācijā, kā arī pētniecībā. PR speciālistam jāprot sarunāties ar cilvēkiem, viņam ir jābūt radošam, loģiskam, tādam, kurš prot risināt problēmas, sekmēt, veicināt sabiedrības attīstību. Balstoties uz statistikas datiem, sabiedrisko attiecību nozarē ir ļoti liels nodarbināto skaits un tiek prognozēts, ka šī industrija turpinās augt un tai būs plašas perspektīvas.
Globālā mērogā
Lai gan ir grūti aprēķināt precīzu skaitli, taču šobrīd Reed’s Directory of PR organizations ir reģistrējuši vairāk kā 150 nacionālās un reģionālās sabiedrisko attiecību asociācijas. Ļoti daudzi jaunieši izvēlas turpināt, uzsākt savu karjeru tieši PR jomā. Sabiedriskās attiecības ir vispāratzīts akadēmisks priekšmets, nozare, kas tiek apgūts visā pasaulē. Ekonomiskā ziņā PR ir visplašāk attīstītas ASV, kur organizācijas tērē ārkārtīgi daudz naudas sabiedriskajām attiecībām, sponsorēšanai, reklāmai. …

Autora komentārsAtvērt
Atlants