Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 24.02.2009.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 4 vienības
Atsauces: Nav
  • Prezentācija 'Krāsu nozīme zīmolos', 1.
  • Prezentācija 'Krāsu nozīme zīmolos', 2.
  • Prezentācija 'Krāsu nozīme zīmolos', 3.
  • Prezentācija 'Krāsu nozīme zīmolos', 4.
  • Prezentācija 'Krāsu nozīme zīmolos', 5.
  • Prezentācija 'Krāsu nozīme zīmolos', 6.
  • Prezentācija 'Krāsu nozīme zīmolos', 7.
  • Prezentācija 'Krāsu nozīme zīmolos', 8.
  • Prezentācija 'Krāsu nozīme zīmolos', 9.
  • Prezentācija 'Krāsu nozīme zīmolos', 10.
  • Prezentācija 'Krāsu nozīme zīmolos', 11.
  • Prezentācija 'Krāsu nozīme zīmolos', 12.
Darba fragmentsAizvērt

Jēdzienu skaidrojums.
Krāsa – sajūta, kas rodas cilvēka apziņā, ja uz redzi iedarbojas elektromagnētiskais starojums, kura viļņa garums ir no 380 līdz 760 nanometriem.
/Ozola Elizabete. Krāsas. Uztvere un iedarbība  : Jumava, 2006. - 152 lpp./

Reklāma - ar saimniecisko vai profesionālo darbību saistīts jebkuras formas vai jebkura veida paziņojums vai pasākums, kura nolūks ir veicināt preču vai pakalpojumu (arī nekustamā īpašuma, tiesību un saistību) popularitāti vai pieprasījumu pēc tiem.
/Reklāmas likums, 1.pants, pieņemts 1999.gada 20.decembrī/

Zīmols — tēls, kas saistīts ar prečzīmi, firmas zīmi, logo u. tml. vārdu, vārdkopu, grafisku veidojumu, simbolu vai citu zīmi un kāds indivīdam un sabiedrībai veidojas (tiek veidots) par kādu vienumu — personu, firmu, preci vai pakalpojumu.
/http://termini.lza.lv/article.php?id=83/
Krāsu aplis – krāsu pāreju attēlojums
Pamatkrāsas ir dzeltenā, sarkanā un zilā
Siltās un vēsās krāsas
Uzbudinošās un nomierinošās
Krāsu iedarbība, efektivitāte
Krāsa ne tikai izraisa cilvēkā reakciju atkarībā no viņa emocionālā stāvokļa, bet arī noteiktā veidā veido viņa emocijas...

Krāsas pievienošana reklāmā palielina lasītāju skaitu līdz:
77% vīriešu
55% sieviešu

Reklāmas ietekme palielinās līdz:
125% vīriešu
67% sieviešu…

Atlants