Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 04.01.2018.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 6 vienības
Atsauces: Ir
Laikposms: 2000. - 2010. g.
2011. - 2015. g.
  • Referāts 'Pakalpojuma cenas veidošanas stratēģija viesu namā "Ievlejas"', 1.
  • Referāts 'Pakalpojuma cenas veidošanas stratēģija viesu namā "Ievlejas"', 2.
  • Referāts 'Pakalpojuma cenas veidošanas stratēģija viesu namā "Ievlejas"', 3.
  • Referāts 'Pakalpojuma cenas veidošanas stratēģija viesu namā "Ievlejas"', 4.
  • Referāts 'Pakalpojuma cenas veidošanas stratēģija viesu namā "Ievlejas"', 5.
  • Referāts 'Pakalpojuma cenas veidošanas stratēģija viesu namā "Ievlejas"', 6.
  • Referāts 'Pakalpojuma cenas veidošanas stratēģija viesu namā "Ievlejas"', 7.
  • Referāts 'Pakalpojuma cenas veidošanas stratēģija viesu namā "Ievlejas"', 8.
  • Referāts 'Pakalpojuma cenas veidošanas stratēģija viesu namā "Ievlejas"', 9.
  • Referāts 'Pakalpojuma cenas veidošanas stratēģija viesu namā "Ievlejas"', 10.
  • Referāts 'Pakalpojuma cenas veidošanas stratēģija viesu namā "Ievlejas"', 11.
  • Referāts 'Pakalpojuma cenas veidošanas stratēģija viesu namā "Ievlejas"', 12.
  • Referāts 'Pakalpojuma cenas veidošanas stratēģija viesu namā "Ievlejas"', 13.
  • Referāts 'Pakalpojuma cenas veidošanas stratēģija viesu namā "Ievlejas"', 14.
  • Referāts 'Pakalpojuma cenas veidošanas stratēģija viesu namā "Ievlejas"', 15.
  • Referāts 'Pakalpojuma cenas veidošanas stratēģija viesu namā "Ievlejas"', 16.
  • Referāts 'Pakalpojuma cenas veidošanas stratēģija viesu namā "Ievlejas"', 17.
  • Referāts 'Pakalpojuma cenas veidošanas stratēģija viesu namā "Ievlejas"', 18.
  • Referāts 'Pakalpojuma cenas veidošanas stratēģija viesu namā "Ievlejas"', 19.
  • Referāts 'Pakalpojuma cenas veidošanas stratēģija viesu namā "Ievlejas"', 20.
  • Referāts 'Pakalpojuma cenas veidošanas stratēģija viesu namā "Ievlejas"', 21.
  • Referāts 'Pakalpojuma cenas veidošanas stratēģija viesu namā "Ievlejas"', 22.
  • Referāts 'Pakalpojuma cenas veidošanas stratēģija viesu namā "Ievlejas"', 23.
  • Referāts 'Pakalpojuma cenas veidošanas stratēģija viesu namā "Ievlejas"', 24.
  • Referāts 'Pakalpojuma cenas veidošanas stratēģija viesu namā "Ievlejas"', 25.
  • Referāts 'Pakalpojuma cenas veidošanas stratēģija viesu namā "Ievlejas"', 26.
  • Referāts 'Pakalpojuma cenas veidošanas stratēģija viesu namā "Ievlejas"', 27.
  • Referāts 'Pakalpojuma cenas veidošanas stratēģija viesu namā "Ievlejas"', 28.
  • Referāts 'Pakalpojuma cenas veidošanas stratēģija viesu namā "Ievlejas"', 29.
  • Referāts 'Pakalpojuma cenas veidošanas stratēģija viesu namā "Ievlejas"', 30.
  • Referāts 'Pakalpojuma cenas veidošanas stratēģija viesu namā "Ievlejas"', 31.
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
  Ievads    3
1.  Pakalpojuma cenas noteikšana    4
2.  Pakalpojuma cenas piemērošana tirgum    7
2.1.  Cenas atlaides izmantošana    7
2.2.  Diferencētas cenas veidošana    8
2.3.  Psiholoģisko cenu veidošana    8
2.4.  Stimulējošas cenas veidošana atkarībā no uzņēmuma izvietojuma    9
2.5.  Cenas veidošana starptautiskajā tirgū    9
3.  Pakalpojuma cenas veidošanas stratēģija    10
4.  Pakalpojuma piedāvājuma cenas veidošanas stratēģija    12
6.1.  Vispārējā informācija    14
6.2.  Viesu nama „Ievlejas” piedāvājums    15
7.  Viesu nama „Ievlejas” novērtējums    16
7.1.  Naktsmītnes cenas veidošas stratēģija    16
7.2.  Telpas īres un pirts cenas veidošanas stratēģija    17
7.3.  Kopējais cenas veidošanas novērtējums    17
  Secinājumi    18
  Priekšlikumi    19
Darba fragmentsAizvērt

7.3. Kopējais cenas veidošanas novērtējums
Sakas pagasts un Pāvilosta ir neliela pilsēta, tur viens par otru zina, tāpat ir ar uzņēmumiem, zina kādus pakalpojumus sniedz, kādas ir cenas attiecīgai kvalitatei. Katrs izvēlas vai ietaupīt naudu, vai izbaudīt kvalitāti. Šis viesu nams jau darbojas pietiekami daudz gadus un īpašnieki ir plaši pazīstams visiem pārējiem vietējiem uzņēmējiem.
Viesu nams kopējā cenas veidošanā neko daudz nav mainījuši. Cenu veidošanas stratēģijā lielākā loma ir bijusi tieši valstiji, attiecīgi, kad bija ekonomikas krīze, tad viesu namam vajadzēja samazināt cenas, lai vismaz būtu vairāk klientu. Viesu nams ir lieliski izvēlejušies mērķauditoriju – strādājušos cilvēkus, ģimenes.
Izvērtējot visu pakalpojumu cenas, tās ir lētākas vai tādas pašas, kā nonkurentiem. Autore secina, ka pieprasījums ir pietiekošs, lai gūtu pelņu. Un uzņēmumam nevajag domāt par cenas veidošanas stratēģijas maiņu [personīgā informācija].

Secinājumi
1. Viesnu nama cenas ir lētākas vai ļoti līdzīgas, kā konkurentiem.
2. Viesu namam ir pietiekams piedāvājumu klāsts.
3. Ir izveidota laba cenas veidošanas stratēģija. Cenas ir pietiekami stabilas, bet tiek piemērotas arī atlaides.
4. Uzņēmums ir orientēts uz ģimenēm ar bērniem, lai pilsētās dzīvojošie valsts iedzīvotāji integrētos laukos.
5. Naktsmītnes ziņā cena ir atbilstoši neliela Sakas pagastam – ne par zemu, ne par augstu.
6. Uzņēmumam kvalitāte un viesu vēlmju apmierināšana ir pirmajā vietā.
7. Veidojot cenu netika ņemti vērā konkurenti, kuriem bija zemākas cenas. 

Autora komentārsAtvērt
Atlants