Vērtējums:
Publicēts: 17.11.2014.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Vidusskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
  • Prezentācija 'Viesmīlība', 1.
  • Prezentācija 'Viesmīlība', 2.
  • Prezentācija 'Viesmīlība', 3.
  • Prezentācija 'Viesmīlība', 4.
  • Prezentācija 'Viesmīlība', 5.
  • Prezentācija 'Viesmīlība', 6.
  • Prezentācija 'Viesmīlība', 7.
  • Prezentācija 'Viesmīlība', 8.
  • Prezentācija 'Viesmīlība', 9.
  • Prezentācija 'Viesmīlība', 10.
  • Prezentācija 'Viesmīlība', 11.
  • Prezentācija 'Viesmīlība', 12.
  • Prezentācija 'Viesmīlība', 13.
  • Prezentācija 'Viesmīlība', 14.
  • Prezentācija 'Viesmīlība', 15.
Darba fragmentsAizvērt

Kopsavilkums...
• Apmeklējot ēdināšanas uzņēmumu, viesis vēlēsies ne tikai ēdienus un dzērienus, bet arī piedzīvojumus un pārsteigumus.
• Uzņēmumam lojāli viesi veidojas ilglaicīgas sadarbības rezultātā. Katrs nepatīkams sīkums var būt izšķirošs, lai viesi aizietu pie konkurenta.
• Ēdienkartēs ir jāveido unikāls, tikai uzņēmumam raksturīgs piedāvājums, nevis jāapkopo blakus esošo uzņēmumu ēdienkartes.
• Jārada gaisotne, kas liks justies labi un radīs vēlmi atgriezties.
• Pieturēties pie kopējā stila, sākot ar izkārtni pie durvīm, beidzot ar ēdienu un dzērienu pasniegšanu.
• Apkalpošana orientēta uz viesiem, piemērojoties katrai mērķa grupai.
• Interjerā jāpiedomā par latvisko gaumi, mūsu dabas motīviem un rakstu ornamentiem.

Autora komentārsAtvērt
Atlants