Vērtējums:
Publicēts: 16.12.2010.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 8 vienības
Atsauces: Ir
Laikposms: 2000. - 2010. g.
  • Referāts 'Mārketinga efektivitātes mērīšanas sistēmas', 1.
  • Referāts 'Mārketinga efektivitātes mērīšanas sistēmas', 2.
  • Referāts 'Mārketinga efektivitātes mērīšanas sistēmas', 3.
  • Referāts 'Mārketinga efektivitātes mērīšanas sistēmas', 4.
  • Referāts 'Mārketinga efektivitātes mērīšanas sistēmas', 5.
  • Referāts 'Mārketinga efektivitātes mērīšanas sistēmas', 6.
  • Referāts 'Mārketinga efektivitātes mērīšanas sistēmas', 7.
  • Referāts 'Mārketinga efektivitātes mērīšanas sistēmas', 8.
  • Referāts 'Mārketinga efektivitātes mērīšanas sistēmas', 9.
  • Referāts 'Mārketinga efektivitātes mērīšanas sistēmas', 10.
  • Referāts 'Mārketinga efektivitātes mērīšanas sistēmas', 11.
  • Referāts 'Mārketinga efektivitātes mērīšanas sistēmas', 12.
  • Referāts 'Mārketinga efektivitātes mērīšanas sistēmas', 13.
  • Referāts 'Mārketinga efektivitātes mērīšanas sistēmas', 14.
  • Referāts 'Mārketinga efektivitātes mērīšanas sistēmas', 15.
  • Referāts 'Mārketinga efektivitātes mērīšanas sistēmas', 16.
  • Referāts 'Mārketinga efektivitātes mērīšanas sistēmas', 17.
  • Referāts 'Mārketinga efektivitātes mērīšanas sistēmas', 18.
  • Referāts 'Mārketinga efektivitātes mērīšanas sistēmas', 19.
  • Referāts 'Mārketinga efektivitātes mērīšanas sistēmas', 20.
  • Referāts 'Mārketinga efektivitātes mērīšanas sistēmas', 21.
  • Referāts 'Mārketinga efektivitātes mērīšanas sistēmas', 22.
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
  Ievads   
1.  Mārketings   
1.1.  Mārketinga definēšana   
1.2.  Mārketinga programma   
1.3.  Mārketinga mērķi   
1.4.  Mārketinga koncepcija   
1.5.  Mārketinga attīstības tendences   
2.  Tirgus Segmentēšana   
2.1.  Efektīva segmentēšana   
2.1.1.  Tirgus segmentēšanas bāzes   
2.1.2.  Ģeogrāfiskā segmentācija   
2.1.3.  Demogrāfiskā segmentācija   
2.1.4.  Psihogrāfiskā segmentācija   
2.1.5.  Segmentācija pēc uzvedības   
3.  Mārketinga komunikācija   
3.1.  Reklāma   
4.  Reklāmas efektivitātes mērīšanas metodes   
4.1.  Pārdošanas datu salīdzināšana   
4.2.  Tirgus modelēšana   
4.3.  Reklāmas rezultātu kontrole   
4.3.1.  Atmiņas un atpazīšanas testi   
4.5.  Patērētāju attieksmes maiņa   
5.  Cenas efektivitātes mērīšana   
5.1.  Jūtīgums pret cenu- pieprasījuma veidošanās   
6.  Efektīva mārketinga izveide ar uzņēmumu „Nielsen”   
7.  Preču pārdošanas stratēģija degvielas uzpildes stacijās   
  Secinājumi un priekšlikumi   
Darba fragmentsAizvērt

Secinājumi un priekšlikumi
Secinājumi
1. Mārketinga mērķis ir tik labi izzināt un izprast patērētāju, lai produkts vai pakalpojums būtu tieši viņam atbilstošs un patērētājs būtu pašmotivēts to iegādāties.
2. Svarīgākais līdzekļu kopums, ko uzņēmums izmanto, lai sasniegtu mārketinga mērķus tirgū ir produkts, cena, vieta un izplatīšana.
3. Patērētāji iegādājas produktus pēc noteiktām produkta īpašībām, tādēļ tiek lietotas tirgus segmentēšanas metodes, lai noteiktu kādas preces un pēc kādiem kritērijiem patērētāji izvēlas konkrēto produktu.
4. Mūsdienās komunikācija tiek uzskatīts par interaktīvo dialogu starp uzņēmumu un tā patērētāju pirms pārdošanas, pārdošanas laikā un pēc pārdošanas un ir svarīga pirkšanas/pārdošanas procesā. Reklāma šajā komunikācijā spēlē vadošo lomu.
5. Lai veidotu efektīvu mārketingu ir jāīsteno noteiktie mērķi.
6. Lai uzturētu konkurētspējīgu mārketingu ir jāseko līdzi pasaules ekonomikas izmaiņām un konkurentu darbībām.
7. Pastāv vairākas mārketinga efektivitātes mērīšanas metodes, katrai ir savi plusi un savi mīnusi, bet pilnvērtīgam rezultātam ir ieteicams izmantot metodes kombinēti.
8. Patērētāju uzvedība un attieksme pret kādu produktu veidojas ilgākā laika posmā.
9. Mārketinga mērīšana ne vienmēr ir precīza, tādēļ ne vienmēr saņemtie rezultāti ir pilnībā droši.

Priekšlikumi
1. Uzņēmumiem pēc iespējas biežāk ir jāveic pētījumi ar kuriem var noteikt patērētāju vēlmes un pavērt sev plašāku realizēto produktu tirgu.
2. Patērētājiem ir jāsaprot, ka medijos reklamētie produkti tiek pozicionēti no labākās puses, bet praksē tos pielietojot, nākas saskarties ar nekvalitatīvu produktu
3. Uzņēmumiem sava mārketinga programma ir jāveido pēc iespējas kvalitatīvāk, kas novestu pie peļņas, patērētājiem produktu atzīstot par vajadzīgu un kvalitatīvu.
4. Patērētājiem par tirgū pieejamajiem produktiem nevajadzētu spriest pēc to cenas, jo augstāka cena ne vienmēr atspoguļo augstāku kvalitāti un pretēji.

Autora komentārsAtvērt
Atlants