Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 06.12.2012.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 7 vienības
Atsauces: Ir
  • Referāts 'Kvalitatīvs produkts', 1.
  • Referāts 'Kvalitatīvs produkts', 2.
  • Referāts 'Kvalitatīvs produkts', 3.
  • Referāts 'Kvalitatīvs produkts', 4.
  • Referāts 'Kvalitatīvs produkts', 5.
  • Referāts 'Kvalitatīvs produkts', 6.
  • Referāts 'Kvalitatīvs produkts', 7.
  • Referāts 'Kvalitatīvs produkts', 8.
  • Referāts 'Kvalitatīvs produkts', 9.
  • Referāts 'Kvalitatīvs produkts', 10.
  • Referāts 'Kvalitatīvs produkts', 11.
  • Referāts 'Kvalitatīvs produkts', 12.
  • Referāts 'Kvalitatīvs produkts', 13.
  • Referāts 'Kvalitatīvs produkts', 14.
  • Referāts 'Kvalitatīvs produkts', 15.
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
  Ievads    3
1.  „Kvalitatīvs produkts” nozīmīguma pētījums un tā rezultāti patērētāju vidū    6
2.  Patērētāju aptaujas analīze    7
  Secinājumi    11
  Bibliogrāfisko norāžu saraksts    12
  Pielikumi    13
Darba fragmentsAizvērt

Secinājumi
1. Lielākajai daļai respondentu (75%) ir svarīgi zināt ikdienā lietojamo produktu izcelsmes valsti.
2. 41% aptaujāto retāk kā reizi nedēļā lieto uzturā produktus, kas ir ieguvuši Zaļo karotīti.
3. Izteikti populārākā mazumtirdzniecības vieta starp respondentiem ir Rimi.
4. Svarīgākie faktori, kas nosaka patērētāja izvēli par produktiem, kas ir ieguvuši kvalitātes zīmi, ir produkta saturs, kvalitāte, pieejamība un cena.
5. Pēc patērētāju domām, pilntiesīgi lietot Zaļās karotītes zīmi ir tādi uzņēmumi kā Lāči, Smiltenes piens, Trikātas siers un Lazdonas piensaimnieks.
6. Manuprāt, patērētājus vairāk vajadzētu rosināt lietot uzturā „Kvalitatīvs produkts” produkciju, ko varētu panākt ar dažādiem mārketinga trikiem, kā arī ar akcijām tirdzniecības vietās, jo nevienam nav noslēpums, ka šī produkcija ir krietni dārgāka par parastajiem produktiem.
7. Domāju, ka cilvēki sāktu vairāk lietot uzturā Zaļās karotītes produkciju, ja lielveikalos ieviestu speciālu nodaļu, kur visa šī produkcija ir atrodama vienuviet.
Hipotēze. Patērētājiem ir svarīga produkta kvalitāte. Pētījumā izvirzītā hipotēze ir lielā mērā apstiprinājusies, jo 75% no aptaujātajiem ir atbildējuši, ka viņiem ir svarīga produkta izcelsmes valsts un viņi retāk vai biežāk, bet lieto uzturā produktus, kas ieguvuši kvalitātes zīmi.


Autora komentārsAtvērt
Atlants