.
Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 06.03.2018.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
  • Konspekts 'Mācību stundas plāns', 1.
  • Konspekts 'Mācību stundas plāns', 2.
  • Konspekts 'Mācību stundas plāns', 3.
  • Konspekts 'Mācību stundas plāns', 4.
Darba fragmentsAizvērt

Pedagoga darbība
*Skolotāja izdala iepriekš sagatavoto izdales materiālu – uz mazām lapiņām uzrakstītus apgūtās tēmas jēdzienus (piemēram, uzruna un uzrunas grupa, vienlīdzīgi teikuma locekļi, vienlīdzīgi teikuma locekļi ar vispārinošo vārdu, iespraudumi, paskaidrojošās vārdu grupas, divdabja teiciens, paplašināta divdabja teiciena grupa).
*Sadala skolēnus pa pāriem (izdalot iepriekš sagatavotas lapiņas ar uzrakstītām dažādām pieturzīmēm - katra uzrakstīta 2 reizes. Tādā veidā skolēni atrod pārinieku).
*Skolotāja izskaidro veicamo uzdevumu, atbild uz jautājumiem, paskaidro.
*Vērtējot skolotāja pievērš uzmanību ne tikai jēdzienu skaidrojumam, bet arī valodas bagātībai un pareizrakstībai.

Audzēkņu darbība
* Skolēni izvēlas lapiņu, skolēni atrod pāri. Uzdod jautājumus.
*Skolēni darbojas pāros, meklē un formulē terminu skaidrojumus.
*Skolēni veic pašvērtēšanu, pārrunājot nodarbības laikā paveikto.

Autora komentārsAtvērt
Atlants