Vērtējums:
Publicēts: 19.04.2006.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Ir
  • Konspekts 'Bērns kā vērtība ģimenē un pirmsskolā', 1.
  • Konspekts 'Bērns kā vērtība ģimenē un pirmsskolā', 2.
  • Konspekts 'Bērns kā vērtība ģimenē un pirmsskolā', 3.
  • Konspekts 'Bērns kā vērtība ģimenē un pirmsskolā', 4.
  • Konspekts 'Bērns kā vērtība ģimenē un pirmsskolā', 5.
  • Konspekts 'Bērns kā vērtība ģimenē un pirmsskolā', 6.
Darba fragmentsAizvērt

Šajā grāmatā ievietoti RPIVA’s docētāju un maģistrantu pētījumi un to rezultātu apkopojumi. Rakstus vieno doma, ka personības attīstības sākumi meklējami bērnībā, kad veidojas attieksme pret sevi, citiem cilvēkiem, dabu, darbu utt. Mana galvenā vēlēšanās, izvēloties šo grāmatu, bija uzzināt, cik augstu tiek vērtēts bērns, kas vairumam cilvēku ir svarīgāks – materiālās vērtības, karjera vai ģimene un bērns. Tāpat vēlējos uzzināt kā bērnam likt justies vērtīgam un ko vajadzētu ievērot, lai bērns izaugtu par pilnvērtīgu sabiedrības locekli.
Tagad, būdama jau pieaugusi, saprotu, cik svarīgi ir bērnībā justies komfortabli, droši, jo manas bērnības atmiņas ir visspilgtākās un daudzas manas rakstura iezīmes ir izveidojušās tieši bērnības pārdzīvojumu iespaidā. Atceros, ka man bija ļoti svarīgi, lai vecāki mani saprastu un atbalstītu, lai es justos vērtīga un noderīga, nevis vienmēr vainīga un nesaprasta. Un laikam jau tikai tādēļ, ka biju saņēmusi šo attieksmi es tagad spēju to sniegt savam un citiem bērniem. Tādēļ gribas izstaigāt caur šīs grāmatas nodaļām un atzīmēt kaut vai savai zināšanai tās atziņas, kuras varētu būt būtiskākās, lai bērns justos kā vērtība.…

Autora komentārsAtvērt
Atlants