Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 08.10.2010.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Vidusskolas
Literatūras saraksts: 8 vienības
Atsauces: Ir
  • Prezentācija 'Zilā okeāna stratēģija', 1.
  • Prezentācija 'Zilā okeāna stratēģija', 2.
  • Prezentācija 'Zilā okeāna stratēģija', 3.
  • Prezentācija 'Zilā okeāna stratēģija', 4.
  • Prezentācija 'Zilā okeāna stratēģija', 5.
  • Prezentācija 'Zilā okeāna stratēģija', 6.
  • Prezentācija 'Zilā okeāna stratēģija', 7.
Darba fragmentsAizvērt

Zilā okeāna stratēģija ir principu un procesu kopums, lai palīdzētu uzņēmumam sasniegt savus izvirzītos mērķus, par pamatu jaunu tirgus telpu radīšanai ņemot patērētāju vērtības. Zilā okeāna stratēģijas pamatā ir vērtības inovācija - tiek ieviesti klientam nozīmīgi un vērtīgi jauninājumi, radot gan pircējiem, gan uzņēmumam strauju vērtības pieaugumu, tādējādi atklājot jaunu un no konkurences brīvu tirgus telpu.

Autora komentārsAtvērt
Atlants