Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 03.10.2011.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 9 vienības
Atsauces: Nav
  • Konspekts 'Integrētā nodarbība, dominante - dabaszinības', 1.
  • Konspekts 'Integrētā nodarbība, dominante - dabaszinības', 2.
  • Konspekts 'Integrētā nodarbība, dominante - dabaszinības', 3.
  • Konspekts 'Integrētā nodarbība, dominante - dabaszinības', 4.
  • Konspekts 'Integrētā nodarbība, dominante - dabaszinības', 5.
  • Konspekts 'Integrētā nodarbība, dominante - dabaszinības', 6.
  • Konspekts 'Integrētā nodarbība, dominante - dabaszinības', 7.
  • Konspekts 'Integrētā nodarbība, dominante - dabaszinības', 8.
  • Konspekts 'Integrētā nodarbība, dominante - dabaszinības', 9.
  • Konspekts 'Integrētā nodarbība, dominante - dabaszinības', 10.
  • Konspekts 'Integrētā nodarbība, dominante - dabaszinības', 11.
  • Konspekts 'Integrētā nodarbība, dominante - dabaszinības', 12.
  • Konspekts 'Integrētā nodarbība, dominante - dabaszinības', 13.
  • Konspekts 'Integrētā nodarbība, dominante - dabaszinības', 14.
  • Konspekts 'Integrētā nodarbība, dominante - dabaszinības', 15.
  • Konspekts 'Integrētā nodarbība, dominante - dabaszinības', 16.
  • Konspekts 'Integrētā nodarbība, dominante - dabaszinības', 17.
  • Konspekts 'Integrētā nodarbība, dominante - dabaszinības', 18.
Darba fragmentsAizvērt

Skolotāja darbība
Sagatavoti un klasē izstādē izvietoti dažādi kalendāri – pārliekamais galda, noplēšamais sienas, mēnešu pārliekamie sienas kalendāri, kalendāri – plakāti, piezīmju kalendāri – dienasgrāmatas, grāmatas formāta kalendāri u. c. ) – skolotājas, bērnu un vecāku iepriekšējais darbs – kopīgi izveidotā izstāde.
Veidojot šo kalendāru izstādi, skolotāja izmanto gan skolas bibliotēkā pieejamos kalendārus, gan aicina izstādes veidošanā piedalīties arī skolēnus un vecākus.
Nodarbības sākumā skolotāja aicina bērnus izvēlēties kādu no attēliem ( attēli ar dabas skatiem, kas raksturo katru no gadalaikiem – pavasaris, vasara, rudens, ziema ).
( Ir sagatavoti tik attēli, cik skolēnu ir klasē.)
Kad katrs bērns ir izvēlējies attēlu, skolotāja aicina sadalīties grupiņās – atbilstoši attēliem ( izveidojas četras grupas – pavasaris, vasara, rudens, ziema ).
Kad grupiņas izveidojušās, skolotāja aicina katru grupu pastāstīt, kas ir attēlots viņu izvēlētajā attēlā, aicina nosaukt, kāds gadalaiks ir attēlots.…

Autora komentārsAtvērt
Atlants