Vērtējums:
Publicēts: 05.12.2008.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 7 vienības
Atsauces: Nav
  • Konspekts 'Alternatīvo skolu pedagoģisko procesu organizācijas analīze', 1.
  • Konspekts 'Alternatīvo skolu pedagoģisko procesu organizācijas analīze', 2.
  • Konspekts 'Alternatīvo skolu pedagoģisko procesu organizācijas analīze', 3.
  • Konspekts 'Alternatīvo skolu pedagoģisko procesu organizācijas analīze', 4.
  • Konspekts 'Alternatīvo skolu pedagoģisko procesu organizācijas analīze', 5.
  • Konspekts 'Alternatīvo skolu pedagoģisko procesu organizācijas analīze', 6.
  • Konspekts 'Alternatīvo skolu pedagoģisko procesu organizācijas analīze', 7.
Darba fragmentsAizvērt

Skola
Tradicionālā skola.
Zināšanu, prasmju un iemaņu attīstīšana. Mērķis ir izaudzināt humānu personību, kuras pamatā it brīvības, atbildības un atbildības vienība, kas attīstās un veidojas darbībā, un sekmēt audzēkņu aatieksmes veidošanos.

Montesori skola.
Svarīgākie principi ir: individualitāte, brīvība, ārējo jūtu veidošana. Cilvēka izglītība jādibina uz zinātniskiem pamatiem un skolotājiem ir jābūt zinātniski sagatavotiem. Skola savu praksi cieši saista ar teorētiskām atziņām par bērna būtību un attīstību.

Valdorfa skola.
Skolai jāsekmē skolēna spējas atvērties dzīvei un katrā mācībvielā jāatklāj cilvēktēls.…

Autora komentārsAtvērt
Atlants