Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 02.12.2008.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 2 vienības
Atsauces: Ir
  • Konspekts 'Plānotā komunikācija: komunikācijas kampaņas. Mārketinga komunikācija. Pārliecin', 1.
  • Konspekts 'Plānotā komunikācija: komunikācijas kampaņas. Mārketinga komunikācija. Pārliecin', 2.
  • Konspekts 'Plānotā komunikācija: komunikācijas kampaņas. Mārketinga komunikācija. Pārliecin', 3.
  • Konspekts 'Plānotā komunikācija: komunikācijas kampaņas. Mārketinga komunikācija. Pārliecin', 4.
Darba fragmentsAizvērt

Divvirzienu asimetriskās sabiedriskās attiecības tiek arī dēvētas par zinātnisku pārliecināšanu. Šīs attiecību modelis izmanto zinātniskas metodes, lai attīstītu vēl pārliecinošāku komunikāciju. Pārsvarā koncentrējās uz īstermiņa uzvedības maiņu. No mērķauditorijas un sabiedrības saņem lielu atgriezenisko saiti. Uzņēmumi primāri to lieto, lai sabiedrība domātu tā, kā viņi vēlās, lai domā, drīzāk nekā lai mainītu organizācijas politiku vai tā skatu punktu.
Divvirzienu simetriskās sabiedriskās attiecības paļaujas uz patiesumu un atvērtu divvirzienu komunikāciju. Šis komunikācijas modelis ir balstīts uz to, ka jādod un jāsaņem abpusēji. Koncentrējās uz cieņu un piepūli, lai sasniegtu savstarpēju sapratni. Šeit tiek akcentētas diskusijas un gatavība pieņemt kompromisus. Šis sabiedrisko attiecību modelis vairāk tiek izmantots bezpeļņas organizācijās, valdības institūcijās.…

Autora komentārsAtvērt
Atlants