Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 20.11.2014.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
  • Referāts 'Audzināšanas teorija un metodika', 1.
  • Referāts 'Audzināšanas teorija un metodika', 2.
  • Referāts 'Audzināšanas teorija un metodika', 3.
  • Referāts 'Audzināšanas teorija un metodika', 4.
  • Referāts 'Audzināšanas teorija un metodika', 5.
  • Referāts 'Audzināšanas teorija un metodika', 6.
  • Referāts 'Audzināšanas teorija un metodika', 7.
  • Referāts 'Audzināšanas teorija un metodika', 8.
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
  Ievads    3
1.  Konflikta būtība    4
2.  Konfliktu veidi    5
3.  Konfliktu pedagoģiskais risinājums    6
  Secinājumi    7
Darba fragmentsAizvērt

Secinājumi
Katrs konflikts prasa risinājumu. Bez tā nav iedomājama pilnvērtīga cilvēku, grupas darbība. Konflikta novēršana kopā – darbojoties. Abas puses tiek iesaistītas darbībā, kurai tiek izvirzīts jauns mērķis, raksturs, saturs. Līdz ar to personiskais konflikts tiek novirzīts uz lietišķo, bet lietišķie konflikti nemēdz būt asi un parasti tiek atrisināti kompromisa ceļā. Bērnudārza darbība ir sadarbības piemērs visdažādākajos līmeņos: audzēknis – skolotājs, bērns – vecāki, vecāki – skolotājs, vecāki – vecāki, skolotājs – skolotājs, bērnudārza vadība – personāls. Tāpēc svarīga ir pedagoģisko sadarbību veicinošo nosacījumu radīšana, jo tas mazinās konfliktsituāciju rašanos un rosinās to atrisināšanu. Nozīmīgākie ir – sadarbības nozīmes apzināšanās un skolotāju vēlēšanās rosināt audzēkņus un vecākus uz kopēju darbību, kopējās darbības radošais raksturs, darba formu daudzveidība, kur bērni un arī pieaugušie izspēlē savas jūtas, pauž pārdzīvojumus.

Atlants