Vērtējums:
Publicēts: 22.10.2009.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
  • Konspekts 'Cenu politika', 1.
  • Konspekts 'Cenu politika', 2.
  • Konspekts 'Cenu politika', 3.
  • Konspekts 'Cenu politika', 4.
Darba fragmentsAizvērt

1. UZDEVUMS
1. Formulēt uzņēmuma cenu politikas mērķus (mārketinga kopējo mērķu un uzņēmuma kopējo sistēmā).
2. Nosaukt, kāda modeļa (tipa) tirgū uzņēmums realizē savu produkciju un raksturot tās galvenās iezīmes.
3. Raksturot uzņēmuma cenu politikas vidi, kā arī cenu veidošanu un cenu lēmumu pieņemšanu ietekmējošos faktorus.

1. CENU POLITIKAS MĒRĶI
1.1.. Uzņēmuma kopējās darbības mērķi
• Tirgus daļas palielināšana
Sabiedriskās ēdināšanas uzņēmumu starpā ir liela konkurence un ir ļoti plašs piedāvājumu klāsts. Tādējādi iegūt pēc iespējas lielāku tirgus daļu ir viens no primārajiem mērķiem.
• Peļņas palielināšana
Kā jebkuram funkcionējošam uzņēmumam peļņas gūšana ir neapstrīdams mērķis un attīstoties attiecīgi tiek palielināta arī peļņa.

Autora komentārsAtvērt
Atlants