Vērtējums:
Publicēts: 30.11.2007.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
  • Konspekts 'Komerctiesības ', 1.
  • Konspekts 'Komerctiesības ', 2.
  • Konspekts 'Komerctiesības ', 3.
  • Konspekts 'Komerctiesības ', 4.
  • Konspekts 'Komerctiesības ', 5.
  • Konspekts 'Komerctiesības ', 6.
  • Konspekts 'Komerctiesības ', 7.
  • Konspekts 'Komerctiesības ', 8.
  • Konspekts 'Komerctiesības ', 9.
Darba fragmentsAizvērt

Firmas regulācijas mērķi ir:
1.aizsargāt komersantu pret viņam piederošas firmas prettiesisku izmantošanu un
2.novērst trešās personas maldināšanas iespēju.



Firmas principi:
1.īstenības princips - firmai jāatbilst faktiskajam stāvoklim, tā nedrīkst maldināt trešo
personu

2.firmas vienādības princips - komersantam sava firma jālieto konsekventi, visi komercdarījumi jāveic zem vie­nas firmas atbilstoši Komercreģistra ierakstam. Tas attiecas gan uz fir­mas izmantošana rakstiski, gan mutiski

3.publiskuma princips - firma ir obligāti jāieraksta komercreģistrā un komersants savu komercdarbību veic, izmantojot firmu Aizsargāta tiek tikai komercreģistrā ierakstīta firma.

Tiesības uz firmu var iegūt divējādi:
1.ierakstot jaunu firmu komercreģistrā vai
2.iegūstot uzņēmumu ar visu firmu…

Atlants