Vērtējums:
Publicēts: 14.06.2011.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Vidusskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
  • Referāts 'Sabiedrisko attiecību kampaņa salonfrizētavai "Rozīte"', 1.
  • Referāts 'Sabiedrisko attiecību kampaņa salonfrizētavai "Rozīte"', 2.
  • Referāts 'Sabiedrisko attiecību kampaņa salonfrizētavai "Rozīte"', 3.
  • Referāts 'Sabiedrisko attiecību kampaņa salonfrizētavai "Rozīte"', 4.
  • Referāts 'Sabiedrisko attiecību kampaņa salonfrizētavai "Rozīte"', 5.
  • Referāts 'Sabiedrisko attiecību kampaņa salonfrizētavai "Rozīte"', 6.
  • Referāts 'Sabiedrisko attiecību kampaņa salonfrizētavai "Rozīte"', 7.
  • Referāts 'Sabiedrisko attiecību kampaņa salonfrizētavai "Rozīte"', 8.
  • Referāts 'Sabiedrisko attiecību kampaņa salonfrizētavai "Rozīte"', 9.
Darba fragmentsAizvērt

Svarīgākie stereotipi:
- atrodas Rīgas centrā
- nepazīstama un nedzirdēta frizētava
- bezmaksas stāvvieta
- laba pakalpojumu kvalitāte

6. Reklāmas problēma, kuru veido izvēlētais st-,
Reklāmas problēmu veido tas, ka frizētava nav atpazīstama un ir nedzirdēta, nepārtraukti frizētavai tiek izsisti logi un atrodas vietā kur pa dienu neiet garām daudz cilvēku, līdz ar to ari potenciālie klienti neuzzina par šo frizētavu.
7. Galveno problēmu analīze:
a) prasību pretrunas:
Ja frizētava atradīsies „staigājamajā” ielā, tad klienti to redzēs ikdienā, bet tas prasīs lielus līdzekļus.
Ja frizētava neatradīsies „staigājamajā” ielā, tad klienti to neredzēs ikdienā, bet tas neprasīs lielus līdzekļus.…

Autora komentārsAtvērt
Atlants