Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 28.09.2006.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 12 vienības
Atsauces: Nav
  • Referāts 'Tirgus izpēte un mārketinga vides analīze', 1.
  • Referāts 'Tirgus izpēte un mārketinga vides analīze', 2.
  • Referāts 'Tirgus izpēte un mārketinga vides analīze', 3.
  • Referāts 'Tirgus izpēte un mārketinga vides analīze', 4.
  • Referāts 'Tirgus izpēte un mārketinga vides analīze', 5.
  • Referāts 'Tirgus izpēte un mārketinga vides analīze', 6.
  • Referāts 'Tirgus izpēte un mārketinga vides analīze', 7.
  • Referāts 'Tirgus izpēte un mārketinga vides analīze', 8.
  • Referāts 'Tirgus izpēte un mārketinga vides analīze', 9.
  • Referāts 'Tirgus izpēte un mārketinga vides analīze', 10.
  • Referāts 'Tirgus izpēte un mārketinga vides analīze', 11.
  • Referāts 'Tirgus izpēte un mārketinga vides analīze', 12.
  • Referāts 'Tirgus izpēte un mārketinga vides analīze', 13.
  • Referāts 'Tirgus izpēte un mārketinga vides analīze', 14.
  • Referāts 'Tirgus izpēte un mārketinga vides analīze', 15.
  • Referāts 'Tirgus izpēte un mārketinga vides analīze', 16.
  • Referāts 'Tirgus izpēte un mārketinga vides analīze', 17.
  • Referāts 'Tirgus izpēte un mārketinga vides analīze', 18.
  • Referāts 'Tirgus izpēte un mārketinga vides analīze', 19.
  • Referāts 'Tirgus izpēte un mārketinga vides analīze', 20.
  • Referāts 'Tirgus izpēte un mārketinga vides analīze', 21.
  • Referāts 'Tirgus izpēte un mārketinga vides analīze', 22.
  • Referāts 'Tirgus izpēte un mārketinga vides analīze', 23.
  • Referāts 'Tirgus izpēte un mārketinga vides analīze', 24.
  • Referāts 'Tirgus izpēte un mārketinga vides analīze', 25.
  • Referāts 'Tirgus izpēte un mārketinga vides analīze', 26.
  • Referāts 'Tirgus izpēte un mārketinga vides analīze', 27.
  • Referāts 'Tirgus izpēte un mārketinga vides analīze', 28.
  • Referāts 'Tirgus izpēte un mārketinga vides analīze', 29.
  • Referāts 'Tirgus izpēte un mārketinga vides analīze', 30.
  • Referāts 'Tirgus izpēte un mārketinga vides analīze', 31.
  • Referāts 'Tirgus izpēte un mārketinga vides analīze', 32.
  • Referāts 'Tirgus izpēte un mārketinga vides analīze', 33.
  • Referāts 'Tirgus izpēte un mārketinga vides analīze', 34.
  • Referāts 'Tirgus izpēte un mārketinga vides analīze', 35.
  • Referāts 'Tirgus izpēte un mārketinga vides analīze', 36.
  • Referāts 'Tirgus izpēte un mārketinga vides analīze', 37.
  • Referāts 'Tirgus izpēte un mārketinga vides analīze', 38.
  • Referāts 'Tirgus izpēte un mārketinga vides analīze', 39.
  • Referāts 'Tirgus izpēte un mārketinga vides analīze', 40.
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
  Ievads    2
  Uzņēmuma apraksts    3
  Uzņēmuma struktūra    5
  Uzņēmumam mērķi un misija    8
  Tirgus izpēte    11
  Tirgus segmentācija    15
  Uzņēmuma stratēģija    17
  Konkurenti    18
  SVID analīze    19
  Mārketinga mērķi un stratēģija    21
  Struktūra attiecībā ar pircējiem    23
Darba fragmentsAizvērt

Darba mērķis ir izpētīt uzņēmuma SIA "Elpi Liepāja" darbību un to vidi.Jebkura uzņēmuma darbības rezultāti un konkurētspēja ir atkarīgi no vadītāju prasmes, pieredzes un spējas pieņemt pareizus lēmumus. Katrs no šiem lēmumiem var uzlabot vai pasliktināt uzņēmuma saimniecisko vai finansiālo stāvokli.
Mūsdienās ir paaugstinājusies uzņēmumu ekonomiskā un juridiskā patstāvība. Katru gadu palielinās maksātnespējīgie uzņēmumi. Tāpēc pieaug finansiālās stabilitātes nozīme.
Uzņēmuma SIA ‘’ELPI Liepāja’’ darbības ekonomiskajai analīzei ir aktuāla un svarīga loma uzņēmuma vadīšanā. Tika veikta mārketinga un pārdošanas stratēģijas - galveno darbības virzienu izstrāde un analīze. Izskaidrota mārketinga un pārdošanas nozīme uzņēmuma darbā, aprakstītas mārketinga stratēģijas izstrādes process un pārdošanas organizācijas veidošanas struktūra, uzņēmuma misija un mērķi.

Atlants