Vērtējums:
Publicēts: 14.01.2022.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 11 vienības
Atsauces: Nav
  • Prakses atskaite 'Mūzikas terapijas desmit sesiju plāns insulta pacientam', 1.
  • Prakses atskaite 'Mūzikas terapijas desmit sesiju plāns insulta pacientam', 2.
  • Prakses atskaite 'Mūzikas terapijas desmit sesiju plāns insulta pacientam', 3.
  • Prakses atskaite 'Mūzikas terapijas desmit sesiju plāns insulta pacientam', 4.
  • Prakses atskaite 'Mūzikas terapijas desmit sesiju plāns insulta pacientam', 5.
  • Prakses atskaite 'Mūzikas terapijas desmit sesiju plāns insulta pacientam', 6.
  • Prakses atskaite 'Mūzikas terapijas desmit sesiju plāns insulta pacientam', 7.
  • Prakses atskaite 'Mūzikas terapijas desmit sesiju plāns insulta pacientam', 8.
  • Prakses atskaite 'Mūzikas terapijas desmit sesiju plāns insulta pacientam', 9.
  • Prakses atskaite 'Mūzikas terapijas desmit sesiju plāns insulta pacientam', 10.
  • Prakses atskaite 'Mūzikas terapijas desmit sesiju plāns insulta pacientam', 11.
  • Prakses atskaite 'Mūzikas terapijas desmit sesiju plāns insulta pacientam', 12.
  • Prakses atskaite 'Mūzikas terapijas desmit sesiju plāns insulta pacientam', 13.
  • Prakses atskaite 'Mūzikas terapijas desmit sesiju plāns insulta pacientam', 14.
  • Prakses atskaite 'Mūzikas terapijas desmit sesiju plāns insulta pacientam', 15.
  • Prakses atskaite 'Mūzikas terapijas desmit sesiju plāns insulta pacientam', 16.
  • Prakses atskaite 'Mūzikas terapijas desmit sesiju plāns insulta pacientam', 17.
  • Prakses atskaite 'Mūzikas terapijas desmit sesiju plāns insulta pacientam', 18.
  • Prakses atskaite 'Mūzikas terapijas desmit sesiju plāns insulta pacientam', 19.
  • Prakses atskaite 'Mūzikas terapijas desmit sesiju plāns insulta pacientam', 20.
  • Prakses atskaite 'Mūzikas terapijas desmit sesiju plāns insulta pacientam', 21.
Darba fragmentsAizvērt

Secinājumi:
Kopumā 10 sesiju plānu šai diagnozei un šim gadījumam sastādīt nebija viegls uzdevums. Tā kā starpdisciplināra komandas aprūpe ir vispiemērotākā stratēģija insulta pacientu rehabilitācijā, tad būtu nepieciešama informācija par to, ko dara katrs speciālists no šīs komandas. Zinot šo informāciju, būtu vieglāk saprast mūzikas terapeita lomu un vieglāk izvirzīt mērķus un plānot uzdevumus. Šajā plānā maģistrante izvēlējās pieskarties katrai grūtību jomai, primāri koncentrējoties uz funkcionālām un kognitīvām grūtībām. Taču, izejot no klienta/pacienta personīgi izvirzītām galvenajām grūtību jomām, terapijas plāns varētu tikt sastādīts, pamatojoties uz šo informāciju un fokusējoties tikai, piemēram, uz vienu konkrētu grūtību jomu. Sastādot plānu, kurš pamatots uz funkcionālām grūtībām bez saskares ar reālo situāciju, ir sarežgīti prognozēt, cik daudz sesijas un laika nepieciešams veltīt konkrētiem uzdevumiem, kā arī to, vai tos būtu jāveic atkārtoti vai tādas nepieciešamības nebūtu. Tāpat arī šobrīd grūti prognozēt, vai pacients/klients būtu gatavs veikt to pašu uzdevumu, paaugstinot grūtības pakāpi (piemēram, ar svara aprocēm vai, ņemot rokās smagāku mūzikas instrumentu).
Kā alternatīva piedāvātajam plānam, tika apdomāta iespēja iekļaut terapijā arī trompetes spēli, jo pacientam/klientam ir bijušas prasmes un pieredze spēlēt trompeti. Ja šis instruments mūzikas terapeitam vai pacientam/klientam būtu pieejams, tad iespējams arī to varētu izmantot kā vienu no tehnikām mūzikas terapijas sesijās (pūst, spiest trompetes ventiļus ar nejūtīgiem pirkstu galiem utml).

Autora komentārsAtvērt
Atlants