Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 29.12.2009.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Vidusskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
  • Prezentācija 'Ģimenes struktūra. Bērnu hiperaktivitātes problēmas', 1.
  • Prezentācija 'Ģimenes struktūra. Bērnu hiperaktivitātes problēmas', 2.
  • Prezentācija 'Ģimenes struktūra. Bērnu hiperaktivitātes problēmas', 3.
  • Prezentācija 'Ģimenes struktūra. Bērnu hiperaktivitātes problēmas', 4.
  • Prezentācija 'Ģimenes struktūra. Bērnu hiperaktivitātes problēmas', 5.
  • Prezentācija 'Ģimenes struktūra. Bērnu hiperaktivitātes problēmas', 6.
  • Prezentācija 'Ģimenes struktūra. Bērnu hiperaktivitātes problēmas', 7.
  • Prezentācija 'Ģimenes struktūra. Bērnu hiperaktivitātes problēmas', 8.
  • Prezentācija 'Ģimenes struktūra. Bērnu hiperaktivitātes problēmas', 9.
  • Prezentācija 'Ģimenes struktūra. Bērnu hiperaktivitātes problēmas', 10.
Darba fragmentsAizvērt

Secinājumi
Izrādiet bērnam mīlestību un uzmanību;
Negatīvas uzvedības gadījumos izsakiet tikai vienu brīdinājumu;
Skolotājs īsteno dažādas netradicionālas pieejas- ļaut bērniem pildīt uzdevumus guļus, tupus uz grīdas- vienatnē, pa pāriem, nelielās grupās;
Sadarbojieties ar abiem vecākiem;
Hiperaktīvajam bērnam nepieciešams precīzi pateikt, par kurām uzvedības izpausmēm viņš tiek uzslavēts; 
Pie pozitīva pastiprinājuma veidiem pieder arī smaids un acu kontakts, kuri var būt ļoti efektīvs līdzeklis uzvedības uzlabošanā;
Rīkojumus izsakiet īsi, skaidri un nepārprotami;
Veicināt draudzēšanos un komunikāciju ar citiem cilvēkiem, bērniem;
Soda mērķis ir apturēt vai samazināt nevēlamo uzvedību, lai samazinātu nevēlamas uzvedības atkārtošanās iespēju.…

Autora komentārsAtvērt
Atlants