Vērtējums:
Publicēts: 07.06.2010.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
  • Konspekts 'Situācijas risināšana', 1.
  • Konspekts 'Situācijas risināšana', 2.
  • Konspekts 'Situācijas risināšana', 3.
  • Konspekts 'Situācijas risināšana', 4.
  • Konspekts 'Situācijas risināšana', 5.
  • Konspekts 'Situācijas risināšana', 6.
  • Konspekts 'Situācijas risināšana', 7.
  • Konspekts 'Situācijas risināšana', 8.
Darba fragmentsAizvērt

1. Informācijas ievākšana:
1.1. No meitenes - neizmantojot uzspiešanu, lai iegūtu informāciju par meitenes attieksmi, attiecībām par vecākiem, jauno vidi, jauno skolu, jaunajām sejām viņas dzīvē;
1.2. Sociālajiem darbiniekiem - vēlos no sociālā darbinieka uzzināt, kādi bijuši ģimenes apstākļi, lai izņemtu bērnu no ģimenes;
1.3. Vecās skolas skolotāja un vecā klase - no skolas skolotājas vēlēšos uzzināt, kāda bijusi meitene šajā skolā, kādas bijušas attiecības meitenei ar skolotāju, skolas biedriem. Vai meitenei bijuši draugi? Kā meitene iejutusies klasē, vai piedalījusies skolas, klases pasākumos;
1.4. Jaunā skola - saruna ar jaunās skolas sociālo pedagogu, no kura vēlēšos uzzināt, kādi pasākumi bija veikti, lai meitene iejustos jaunajā klasē;
1.5. Bērnu nama audzinātājas - no katras audzinātājas (atsevišķi) vēlēšos uzzināt kādi pasākumi tika veikti, lai meitene iejustos jaunajā vidē, tas ir, bērnu namā. Uzzināt iemeslus, kāpēc meitene konfliktē ar vienu no audzinātājām;
1.6. Ģimene - uzzināt kāda ir vecāku attieksme pret meitas nonākšanu bērnu namā. Līdz ar to apzināties, kādos apstākļos meitenei bija jādzīvo līdz šim;
1.7. Bāriņtiesa – izzināt kādi ir bijuši meitenes dzīves apstākļi ģimenē līdz nonākšanai bērnu namā.

Autora komentārsAtvērt
Atlants