Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 30.08.2007.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 6 vienības
Atsauces: Ir
  • Prakses atskaite 'Bērnu individuālās attīstības portfolio', 1.
  • Prakses atskaite 'Bērnu individuālās attīstības portfolio', 2.
  • Prakses atskaite 'Bērnu individuālās attīstības portfolio', 3.
  • Prakses atskaite 'Bērnu individuālās attīstības portfolio', 4.
  • Prakses atskaite 'Bērnu individuālās attīstības portfolio', 5.
  • Prakses atskaite 'Bērnu individuālās attīstības portfolio', 6.
  • Prakses atskaite 'Bērnu individuālās attīstības portfolio', 7.
  • Prakses atskaite 'Bērnu individuālās attīstības portfolio', 8.
  • Prakses atskaite 'Bērnu individuālās attīstības portfolio', 9.
  • Prakses atskaite 'Bērnu individuālās attīstības portfolio', 10.
  • Prakses atskaite 'Bērnu individuālās attīstības portfolio', 11.
Darba fragmentsAizvērt

1.Bērnība, sākumskolas vecuma bērnu personība, tās attīstība no dažādu psiholoģisko un pedagoģisko teoriju viedokļa.

Bērns ir cilvēks, bet bērns nav pieaugušais miniatūrā. Lai izveidotos nepieciešamais kontakts ar bērniem un, lai atrast labāku pieeju dažādās situācijās ir jāpazīst un pareizi jānovērtē bērns dažādos attīstības posmos.
Bērnība – cilvēka dzīves periods no 1 g. Līdz 11-12 g. atbilstoši organismā notiekošo pārmaiņu raksturam un intensitātei, A.Ļubļinska izdala 3 bērnības posmus:
Mazbērna vecums, jeb agrā bērnība (no 1 līdz 3 g.vec.);
Pirmsskolas vecums, jeb pirmā bērnība (no 3 līdz 6-7 g.vec.);
Jaunākais skolas vecums, jeb otrā bērnība (no 6-7 līdz 11-12 g.vec.).
Jaunākā skolas vecuma bērnu attīstība ir atkarīga no bērna veselības stāvokļa, fiziskās un psihiskās attīstības.
G.Svence raksta, ka “Iestājoties skolā, bērni un skolotāji var sastapties ar vairākām problēmām: bērniem ir atšķirīgas gatavības pakāpes skolai, nesagatavotība jaunajai psiholoģiskajai lomai, atšķirīga motivācija iet skolā, dažādas prasmju un iemaņu, kā arī dotību līmenis /4;101/.…

Autora komentārsAtvērt
Atlants