Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 06.06.2011.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
  • Referāts 'Kvantitatīvs pētījums, tirgus analīzē un prognozēšana interneta veikalam', 1.
  • Referāts 'Kvantitatīvs pētījums, tirgus analīzē un prognozēšana interneta veikalam', 2.
  • Referāts 'Kvantitatīvs pētījums, tirgus analīzē un prognozēšana interneta veikalam', 3.
  • Referāts 'Kvantitatīvs pētījums, tirgus analīzē un prognozēšana interneta veikalam', 4.
  • Referāts 'Kvantitatīvs pētījums, tirgus analīzē un prognozēšana interneta veikalam', 5.
  • Referāts 'Kvantitatīvs pētījums, tirgus analīzē un prognozēšana interneta veikalam', 6.
  • Referāts 'Kvantitatīvs pētījums, tirgus analīzē un prognozēšana interneta veikalam', 7.
  • Referāts 'Kvantitatīvs pētījums, tirgus analīzē un prognozēšana interneta veikalam', 8.
  • Referāts 'Kvantitatīvs pētījums, tirgus analīzē un prognozēšana interneta veikalam', 9.
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
  Pētījuma raksturojums    3
  Respondenta profils    4
  Jautājumu attēlojums    5
  Secinājumi    8
  Priekšlikumi    9
Darba fragmentsAizvērt

Pētījuma raksturojums
Pētījuma problēma: Interneta veikalam www.aircomnet.lv trūkst atpazīstamības pilsētā, kurā tas darbojas, Jelgavā.
Pētījuma mērķis: Pētījuma laikā noskaidrot interneta veikala www.aircomnet.lv atpazīstamību Jelgavā.
Pētījuma apraksts:
Pētījuma metode – anketa
Mērķa grupa – Jelgavas iedzīvotāji
Norises vieta – www.visidati.lv
Izlases apjoms – 50 respondenti
Atbildes snieguši 27 respondenti
Norises laiks – 2011. gada maijs
Respondenta profils
Respondentu statistika:
Respondentu skaits – 27
Vīrieši – 15
Sievietes – 12 (sk.1. attēlu)
Vidējais respondetna vecums ir 27,6 gadi…

Autora komentārsAtvērt
Atlants