Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 16.04.2009.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 3 vienības
Atsauces: Nav
  • Eseja 'Metodiskā darba būtība, nozīme un uzdevumi', 1.
  • Eseja 'Metodiskā darba būtība, nozīme un uzdevumi', 2.
  • Eseja 'Metodiskā darba būtība, nozīme un uzdevumi', 3.
  • Eseja 'Metodiskā darba būtība, nozīme un uzdevumi', 4.
Darba fragmentsAizvērt

Izglītība mūsdienās tiek uzskatīta par personisko un vispārcilvēcisko pamatvērtību. Bet, lai to sasniegtu, ir jāapzinās, ka mācīšanās ir bagātība.
Šobrīd izglītības uzdevums ir celt cilvēku labklājību, veicinot viņu mācīšanos. Katram skolotājam ir jābūt apzinātai vai neapzinātai pārliecībai, ka to vajag darīt un tas ir iespējam. Ikvienam no mums ir velme strādājot pedagoga darbā, ka mūsu darbībai būs „saldi augļi” un, ka tā nesīs labklājību mūsu sabiedrībai un tās nākotnei. Lai šīs funkcijas un uzdevumus veiktu ikvienā izglītības iestādē ir nepieciešams organizēt metodisko darbu.
Metodiskais darbs ir pedagogu sitemātisk grupu, kolektīva un individuāls darbs, kas virzīts uz pedagogu zinātnisko, teorētisko, psihloģisko pilnveidi, uz pedagogu kultūras un profesionālās meisterības pilnveidi.
Metodiskais darbs ir kopvesals, integrēta sistēma, kas pamatojas uz jaunākajiem pedagoģiskajiem un psiholoģijas, vadības teorijas sasniegumiem, pedagogu labāko pieredzi un prakasi, kas aprobēta eksperimentālā darbā, kas balstās uz izglītības iestādes darbības izvērtēšanu un progresa ziņojumiem.…

Autora komentārsAtvērt
Atlants