Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 15.10.2014.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
Laikposms: 2011. - 2015. g.
  • Prakses atskaite 'Kvalifikācijas prakse pirmsskolā', 1.
  • Prakses atskaite 'Kvalifikācijas prakse pirmsskolā', 2.
  • Prakses atskaite 'Kvalifikācijas prakse pirmsskolā', 3.
  • Prakses atskaite 'Kvalifikācijas prakse pirmsskolā', 4.
  • Prakses atskaite 'Kvalifikācijas prakse pirmsskolā', 5.
  • Prakses atskaite 'Kvalifikācijas prakse pirmsskolā', 6.
  • Prakses atskaite 'Kvalifikācijas prakse pirmsskolā', 7.
  • Prakses atskaite 'Kvalifikācijas prakse pirmsskolā', 8.
  • Prakses atskaite 'Kvalifikācijas prakse pirmsskolā', 9.
  • Prakses atskaite 'Kvalifikācijas prakse pirmsskolā', 10.
  • Prakses atskaite 'Kvalifikācijas prakse pirmsskolā', 11.
  • Prakses atskaite 'Kvalifikācijas prakse pirmsskolā', 12.
  • Prakses atskaite 'Kvalifikācijas prakse pirmsskolā', 13.
  • Prakses atskaite 'Kvalifikācijas prakse pirmsskolā', 14.
  • Prakses atskaite 'Kvalifikācijas prakse pirmsskolā', 15.
Darba fragmentsAizvērt

Datums: 1.oktobris
Bērnu vecums: 3 - 4 gadi
Dienas tēma: „Ezītis iet pa kastaņu taku”
Dominante: Matemātika
Pakārtotie darbības veidi: Mūzika, latviešu valoda, dabaszinības, sports.

Mērķis: Turpināt veidot izpratni par matemātiskajiem priekšstatiem ar maņu palīdzību.

Uzdevumi:
1. Turpināt veidot prasmi skaitīt līdz 3, skaitot dažādus priekšmetus.
2. Pilnveidot izpratni par jēdzieniem „liels”, „mazs”, salīdzinot priekšmetus.
3. Nostiprināt prasmi atpazīt un nosaukt pamatkrāsas.
4. Nostiprināt prasmi grupēt priekšmetus pēc krāsas.
5. Vingrināt prasmi ar vadošo roku no kreisās uz labo pusi likt rindā priekšmetus.
6. Turpināt vingrināt izprast matemātiskos jēdzienus „augšā,” „lejā”, „uz”, „zem”, darbojoties ar priekšmetiem.
7. Veicināt prasmi dziedāt līdz pieaugušajam, saskaņojot dziesmas vārdus ar kustībām.
8. Sekmēt ritma izjūtas veidošanos, ritmiski spēlējot ar ritma kociņiem.
9. Paplašināt bērnu vārdu krājumu ar lietvārdiem- ass, adatains, kažociņš, miga.
10. Vingrināt artikulācijas aparātu, artikulējot skaņu „p” (puk-puk).
11. Turpināt veidot priekšstatus par rudens norisēm dabā.
12. Sekmēt izpratni par meža dzīvnieku dzīvi un paradumiem gadalaiku maiņā.
13. Nostiprināt bērnu prasmi ripināt bumbu, spēlējot kustību rotaļu.

Uzskates līdzekļi, izmantotie materiāli:
• Dzeltenas un sarkanas koku lapas, kastaņi
• Dažāda lieluma grozi,
• Lakats
• Rotaļlietas - dažāda lieluma eži, sivēns,
• Rotaļu automašīna
• Auduma maisiņi 20 gb
• Flanelogrāfi 10 gb
• Laminēti, krāsaini āboli (attēli) 30gb
• Krāsainas bumbas (adatainas) 10gb,
• Tamburīns

Autora komentārsAtvērt
Atlants