Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 07.09.2012.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 4 vienības
Atsauces: Nav
  • Referāts 'Vadības teorija. Lauku atbalsta dienests', 1.
  • Referāts 'Vadības teorija. Lauku atbalsta dienests', 2.
  • Referāts 'Vadības teorija. Lauku atbalsta dienests', 3.
  • Referāts 'Vadības teorija. Lauku atbalsta dienests', 4.
  • Referāts 'Vadības teorija. Lauku atbalsta dienests', 5.
  • Referāts 'Vadības teorija. Lauku atbalsta dienests', 6.
  • Referāts 'Vadības teorija. Lauku atbalsta dienests', 7.
  • Referāts 'Vadības teorija. Lauku atbalsta dienests', 8.
  • Referāts 'Vadības teorija. Lauku atbalsta dienests', 9.
  • Referāts 'Vadības teorija. Lauku atbalsta dienests', 10.
  • Referāts 'Vadības teorija. Lauku atbalsta dienests', 11.
  • Referāts 'Vadības teorija. Lauku atbalsta dienests', 12.
  • Referāts 'Vadības teorija. Lauku atbalsta dienests', 13.
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
  Ievads    3
1.  Lauku Atbalsta dienesta vispārīgs raksturojums    4
2.  LAD struktūra    7
3.  Personāla darba organizācija    10
3.1.  Personāla politikas pamatprasības    11
3.2.  Personāla apmācība    11
3.3.  Interešu konflikta novēršana    12
  Izmantoto avotu un literatūras saraksts    14
Darba fragmentsAizvērt

LAD struktūru nosaka Lauku atbalsta dienesta likums, Lauku atbalsta dienesta nolikums un Lauku atbalsta dienesta reglaments. Lauku atbalsta dienesta struktūra izveidota ar mērķi nodrošināt normatīvajos aktos noteikto funkciju izpildi atbilstoši akreditācijas prasībām un kritērijiem, t.sk. nodrošinot trīs pamatfunkciju – maksājumu apstiprināšana un kontrole, maksājumu izpilde un maksājumu iegrāmatošana – nodalīšanu. Katra no minētajām trim funkcijām ir uzdota atsevišķai administratīvai struktūrvienībai. Pamatnosacījumi, kas tiek ievēroti, nosakot LAD struktūrvienību kompetenci dažādu funkciju izpildē, un, kas tiek atspoguļoti izstrādātajās administrēšanas procedūrās, izriet no ES normatīvajos aktos definētājām prasībām attiecībā uz ES budžeta administrēšanas institūcijām (maksājumu iestādēm) Kopējās lauksaimniecības politikas izdevumu jomā.
LAD gadījumos, kad tas nepieciešams kvalitatīvai funkciju izpildei, var pieaicināt augsti kvalificētus ekspertus atzinuma sniegšanai specifiskos jautājumos.
Struktūrvienību vadītāji (CA departamentu direktori, RLP vadītāji, daļu vadītāji), nosakot funkciju sadali darbiniekiem, ir atbildīgi par akreditācijas kritēriju ievērošanu, it īpaši attiecībā uz pirmā un otrā līmeņa lēmumu pieņemšanas un virskontroļu veikšanas nodalīšanu.
LAD organizatoriskā struktūra paredz skaidru pilnvaru un pienākumu sadali visos darbības līmeņos un trīs pamata funkciju nodalīšanu, kuru uzdevumi precīzi noteikti LAD direktora saskaņotajos departamentu, patstāvīgo daļu un RLP reglamentos.…

Atlants