Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 06.02.2009.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Vidusskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
  • Biznesa plāns 'Skaistumkopšanas salons "LUX"', 1.
  • Biznesa plāns 'Skaistumkopšanas salons "LUX"', 2.
  • Biznesa plāns 'Skaistumkopšanas salons "LUX"', 3.
  • Biznesa plāns 'Skaistumkopšanas salons "LUX"', 4.
  • Biznesa plāns 'Skaistumkopšanas salons "LUX"', 5.
  • Biznesa plāns 'Skaistumkopšanas salons "LUX"', 6.
  • Biznesa plāns 'Skaistumkopšanas salons "LUX"', 7.
  • Biznesa plāns 'Skaistumkopšanas salons "LUX"', 8.
  • Biznesa plāns 'Skaistumkopšanas salons "LUX"', 9.
  • Biznesa plāns 'Skaistumkopšanas salons "LUX"', 10.
  • Biznesa plāns 'Skaistumkopšanas salons "LUX"', 11.
  • Biznesa plāns 'Skaistumkopšanas salons "LUX"', 12.
  • Biznesa plāns 'Skaistumkopšanas salons "LUX"', 13.
  • Biznesa plāns 'Skaistumkopšanas salons "LUX"', 14.
  • Biznesa plāns 'Skaistumkopšanas salons "LUX"', 15.
  • Biznesa plāns 'Skaistumkopšanas salons "LUX"', 16.
  • Biznesa plāns 'Skaistumkopšanas salons "LUX"', 17.
  • Biznesa plāns 'Skaistumkopšanas salons "LUX"', 18.
  • Biznesa plāns 'Skaistumkopšanas salons "LUX"', 19.
  • Biznesa plāns 'Skaistumkopšanas salons "LUX"', 20.
  • Biznesa plāns 'Skaistumkopšanas salons "LUX"', 21.
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
1.  VISPĀRĒJAIS FIRMAS APRAKSTS    3
2.  PRODUKCIJA UN PAKALPOJUMI    3
2.1  PRODUKCIJAS APTUVENS NOVĒRTĒJUMS    4
3.  TIRGUS ANALĪZE    7
3.1  GALVENO KONKURENTU ANALĪZE    8
4.  MĀRKETINGA STRATĒĢIJA    9
5.  UZŅĒMUMA FUNKCIONĒŠANA    10
5.2  NEPIECIEŠAMAIS INVENTĀRS UN REMONTA IZMAKSAS    10
5.3  NEPIECIEŠAMĀ KOSMĒTIKA UN INSTRUMENTI    13
6.  UZŅĒMUMA VADĪBA UN NODARBINĀTĀS PERSONĀS    15
7.  SVARĪGĀKO BIZNESA PLĀNU PASĀKUMU GFRAFIKS    16
8.  RISKS UN PROBLĒMAS    16
8.1  RISKA FAKTORI UN TO NOVĒRŠANA    16
9.  PEĻŅAS VAI ZAUDĒJUMU APRĒĶINS    16
10.  NAUDAS PLŪSMAS GAFIKS   
Darba fragmentsAizvērt

Individuālais uzņēmums „LUX’’ veic pakalpojumus, kas saistīti ar skaistumkopšanu. Tiks veikti friziera pakalpojumi, manikīra un pedikīra pakalpojumi, kosmetologa pakalpojumi un solārijs.
Firmas vadītāja un dibinātāja ir Līga Bērziņa. Šajā salonā strādās profesionāli meistari, ar pieredzi šajā darbā, kas klientiem radītu drošības un stabilitātes sajūtu. Firmas plānotās telpas atradīsies Aizputē, Kalvenes ielā 5, 1. stāvā. Skaistumkopšanas salona telpas aizņems 45m2 ( kopējā platība 65m2 ), uzgaidāmā telpa 9m2, atpūtas telpa 6m2, labierīcības 5m2, frizētavas telpa 14m2, manikīra, pedikīra telpa 10m2, solārija telpa 9m2, kosmetologa telpa 12m2.Darba telpas tiks sadalītas atsevišķi, tā lai katram darbiniekam un klientam būtu patīkami un ērti šajās telpās. Uzgaidāmajā telpā strādās administratore, kura pieņems pierakstus un būs atbildīgā par solārija apmeklējumiem.
Klienti varētu būt ieinteresēti par skaistumkopšanas salonu „LUX” – tas atradīsies pilsētas centrā un tuvu dažādām citām iestādēm, tuvumā atrodas autostāvvieta. Ļoti perspektīvi ir arī salona piedāvājumi, jo tie ir plaša profila, un ar zinošiem un profesionāliem meistariem, kas garantē kvalitāti par pieņemamām cenām. Tie arī ir galvenie iemesli, kas nodrošinātu salonam „LUX” klientu pieplūdumu un pieprasījumu pēc pakalpojumiem.
Firmas „LUX” dibināšanas mērķis ir veikt uzņēmējdarbību, kas saistīta ar pakalpojumiem, kuri ir saistīti ar skaistumkopšanu. Tiek kvalitatīvi un profesionāli veikti skaistumkopšana pakalpojumi:
Frizieris;
Manikīrs;
Pedikīrs;
Kosmetologs;
Solārijs;
Nagu pieaudzēšana.
Pēc pasūtījuma un pieprasījuma tiks veikta arī matu pieaudzēšana. Pakalpojumi tiks veikti galvenokārt pēc pieraksta , tā lai katrs klients justos īpašs un gaidīts. Pakalpojumi būs piemēroti, gan sievietēm, gan vīriešiem, kā arī dažādām vecuma grupām un finansiālajam stāvoklim.
Tā kā individuālā uzņēmuma „LUX” darbība ir saistīta ar pakalpojumu sfēru, tad klienti ieņem lielu lomu uzņēmuma attīstībā, tādēļ svarīga ir arī reklāma. Tieši reklāmai tiks pievērsta vislielākā uzmanība salona attīstības sākumposmā, jo šis faktors nodrošinās klientu ieinteresētību un pieplūdumu. Reklāma tiks ievietota internetā, sākumā arī vietējā laikrakstā un ar afišu palīdzību. Kā arī darbinieki izsniegs saviem klientiem vizītkartes.…

Autora komentārsAtvērt
Atlants