Vērtējums:
Publicēts: 16.06.2010.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
  • Konspekts 'Mārketinga veids', 1.
  • Konspekts 'Mārketinga veids', 2.
  • Konspekts 'Mārketinga veids', 3.
  • Konspekts 'Mārketinga veids', 4.
Darba fragmentsAizvērt

2. Mārketinga koncepcija.
Zemāk tiks atspoguļota sporta kluba „Active Life” sistematizēti un apkopoti uzskati par kluba procesu.
Sporta klubā pastāv 5 alternatīvās koncepcijas, uz kura pamata klubs organizācijas veic savu mārketinga darbību:
• Produkcijas koncepcija
• Produkta koncepcija
• Pārdošanas koncepcija
• Pircēju koncepcija
• Sociālā mārketinga koncepcija
Produkcijas koncepcija
Paredz, ka pircējs priekšroku dos plaši pieejamiem pakalpojumiem ar zemām un mērenām cenām. To sporta klubs arī pilnveido, plašs sortimenta klāsts un cenas atbilstoši katra cilvēka vajadzībām un izvēlei.

Autora komentārsAtvērt
Atlants