Sabalansētais mārketings sevī ietver – mainīgu pieprasījumu, proti, tas svārstās, kad mūsu pakalpojumiem raksturīgas sezonas izmaiņas, pie tām mēs varam sacīt, ka klienti daudz biežāk apmeklē sporta klubu gatavojoties Ziemassvētkiem un Jaunajam gadam, lai varētu labi izskatīties balles laikā, kā arī aktīvs sporta pakalpojumu pieprasījums ir pavasarī, kad klienti aktīvi darbojas, lai sagatavotos vasaras sezonai, līdz ar to, kad klientu pieprasījums ir vislielākais, klubā nav vērojamas lielas un iespaidīgas atlaides uz abonementiem, vislielākās atlaides sporta klubs parasti taisa vasaras periodā, jo šajā laikā salīdzinot ar citiem gadalaikiem, pieprasījums ir vismazākais, līdz ar to, lai pievilinātu klientus klubs ir spiests pazemināt cenas līdz maksimālai robežai.