Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 03.07.2019.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
Laikposms: 2016. - 2020. g.
  • Prakses atskaite 'Kvalifikācijas prakse pirmsskolā', 1.
  • Prakses atskaite 'Kvalifikācijas prakse pirmsskolā', 2.
  • Prakses atskaite 'Kvalifikācijas prakse pirmsskolā', 3.
  • Prakses atskaite 'Kvalifikācijas prakse pirmsskolā', 4.
  • Prakses atskaite 'Kvalifikācijas prakse pirmsskolā', 5.
  • Prakses atskaite 'Kvalifikācijas prakse pirmsskolā', 6.
  • Prakses atskaite 'Kvalifikācijas prakse pirmsskolā', 7.
  • Prakses atskaite 'Kvalifikācijas prakse pirmsskolā', 8.
  • Prakses atskaite 'Kvalifikācijas prakse pirmsskolā', 9.
  • Prakses atskaite 'Kvalifikācijas prakse pirmsskolā', 10.
  • Prakses atskaite 'Kvalifikācijas prakse pirmsskolā', 11.
  • Prakses atskaite 'Kvalifikācijas prakse pirmsskolā', 12.
  • Prakses atskaite 'Kvalifikācijas prakse pirmsskolā', 13.
  • Prakses atskaite 'Kvalifikācijas prakse pirmsskolā', 14.
  • Prakses atskaite 'Kvalifikācijas prakse pirmsskolā', 15.
  • Prakses atskaite 'Kvalifikācijas prakse pirmsskolā', 16.
  • Prakses atskaite 'Kvalifikācijas prakse pirmsskolā', 17.
  • Prakses atskaite 'Kvalifikācijas prakse pirmsskolā', 18.
  • Prakses atskaite 'Kvalifikācijas prakse pirmsskolā', 19.
  • Prakses atskaite 'Kvalifikācijas prakse pirmsskolā', 20.
  • Prakses atskaite 'Kvalifikācijas prakse pirmsskolā', 21.
  • Prakses atskaite 'Kvalifikācijas prakse pirmsskolā', 22.
  • Prakses atskaite 'Kvalifikācijas prakse pirmsskolā', 23.
Darba fragmentsAizvērt

Pašvērtējums
Filmētā nodarbība likās diezgan interesanta. Lai gan rīts bija ļoti grūts, daži bērni bija atgriezušies no ilgstošas slimības un ļoti pārdzīvoja. Bērni iesaistījās un darbojās līdzi, pildīja uzdotos uzdevumus. Viena meitene bērnudārzu apmeklē tikai trešo dienu, tādēļ visu vēro un vēl neiesaistās kopīgās nodarbībās, lai gan individuāli darbus dara labprāt. Noskatoties filmu no malas, protams, redzēju arī savas kļūdas. Uzdevumus vajadzēja izskaidrot un parādīt visiem kopā un tad individuāli. Nodarbību veidoju atbilstoši bērnu interesēm un vajadzībām. Domāju, ka sadarbība man ar bērniem ir veiksmīga. Centos uzslavēt bērnus, tad viņi cenšas darīt vēl labāk.
Pēc nodarbības bērni labprāt izvēlējās darboties ar piedāvātajiem materiāliem, šķirojot un tinot dziju, daži ilgi varēja likt lapiņas uz irbuļiem.



Autora komentārsAtvērt
Atlants